شباب طموح ....من ميت عزون
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا


نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com

للتسجيل اضغط هنا
Untitled 7
منتدى شباب ميت عزون src= منتدى شباب ميت عزونمنتدى شباب ميت عزون

الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

 

 اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
dl3 banoota
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 440
نقاط : 47033
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 23/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الخميس أبريل 23, 2009 1:14 pm




السلام عليكم ورحمة اله وبركااته


trtrtr

احبتي اعضاء ومشرفين وادارين منتدي .ميت عزون.!!

الكل فينا يشهد بجمال وروعه هذا المنتدى .ميت عزون.!!


الذي احتضن نخبه كبيرة من ذوي الاقلام المبدعه ..!!

تعلمنا منهم الكثير شكرناهم وشكرونا ..!!

ونسينا شخص له الفضل الكبير في هذا الكيان ..!!

في هذه الروح الاسريه التي تعم بين اعضاء المنتدى واداريه ومشرفيه ..!!
*·~-.¸¸,.-~*احبــــــــــــــــــــــتي *·~-.¸¸,.-~*

دعوني في هذه الصفحه ان اطلب من كل عضو من اعضاء المنتدى ..!!

ان نكتب كلمه لهذا الشخص المجهول ..!!

الذي جمعنا على الروح الاسريه وروح المحبه ..!!

مااريده منكم هو ان نسطر لهذا الشخص بعض من الحروف ..!!

نعبر فيها عن مدى سعادتنا بهذا الصرح..!!

حينما عانق الأمل الواقع ...!!

وحول حلم الأمس النائم ..!!

إلي واقع ملموس ومحسوس ..!!

ها هي ..!!

ساعات التعب ..!!

بكل صراخاتها ...!!

وسهر لياليها ...!!

توقظ ساعة الأماني فيهم ..!!

فتزدحم لديهم .. !!

الضحكات .. !!

والمسرات .. !!

والدموع ...!!



لولادة هذا النجم ( المنتدى ) ..!!

الذي بات صرحاً قوياً ..!!

يجذب إليه كل يوم قلماً جديداً ...!!

لكل من يعمل في الكواليس ...!!

وفي الخفاء ..!!.

ويبحث عن الجديد والجمال ...!!

كلمة شكراً لا تكفي ...!!

حتماً هو جهد جبار ومضني ..!!

يقوم به من هم عانقوا الثريا ..!!

ليستمر هذا المنتدى وليزداد توهجه ..!!


يوماً بعد يوم ...!!




اخي صاحب الموقع .. ..!!




كلمة شكراً لا تعبر عن ما في الخافق ..!!

ولكن لي أمل أن تصل إلي مسامعكم ..!!


وتعانقها نواظركم ...!!


فهي قطرة في بحر جهودكم العبقة ..!!


وسيبقى اللسان دائماً يذكركم بالخير ..!!


ويدعو لكم في ظهر الغيب ...!!

بأن يوفقكم الله لم يحب ويرضى ..!!


وأن يعينكم على تحمل هذه الأمانة الصعبة ...!!


التي ستُسآلون عنها يوماً ...!!




رغم فساحة قلبي وقلمي ..!!


تضيق كل الكلمات ...!!


هنا أمامي ..!!

دعوة ....!!


مشرقه هي أيامكم ..!!


وعامرة هي أيامكم بالحب ..!!


وصافية هي لياليكم من كُل كدر ..!!


ومزدانة صفائح أعمالكم بالخير ..!!


همسة أخيرة ..!!


اشرقت سماء المحبـــــــه...!!


بوجودكم الدافئ ..!!





بحق من سهر وتعب يوماً ولا يزال ...!!
*
*
*
*
ومالي غير أن أختم ...!!!


وكُلي خجل للتقصير هنا ..!!


لااطيل عليكم بالحوار ولكن اتمنى ..!!


التفاعل من جميع الأعضاء ..!!


وتمنياتي لكم بالتوفيق ..!!

ودمتم بكل ودددد....!!.


واخيراً ,, تقبلو مني تحياتي لكم..!!

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونdl3 banootaمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: dl3 banoota


عدل سابقا من قبل dl3 banoota في الإثنين يونيو 29, 2009 4:14 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
mohamed helal
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 888
نقاط : 47515
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 22/04/2009
الموقع : ميت عزون -المنصورة- دقهلية
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   السبت أبريل 25, 2009 2:31 am



بصراحة رجاحة عقلة ونضج تفكيرة دا شىء مش جديد علية حووووووووووودة
دا انسان محترم وانا بشكرة على المنتدى الجميل دة اللى ان شاء اللة هيلتقى بسببة كل العقول
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونmohamed helalمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: mohamed helal
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ام هاله
avatar

المتميز دائماالمتميز دائما
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
عدد المساهمات : 52
نقاط : 46637
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 22/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   السبت أبريل 25, 2009 10:24 am



فعلا منتدي جميل تشكر ياحوده بارك الله فيكم ياشباب ميت عزون الغالي
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونام هالهمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: ام هاله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
قاهر الحب
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 544
نقاط : 47184
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأربعاء أبريل 29, 2009 12:20 am



انا والله بشكر محمود على الفكره الجميله بل الرائعه التى خطفت قلوب الناس وعقولهم ويا رب دايما فى تقدم
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونقاهر الحبمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: قاهر الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
بنت طناح
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 258
نقاط : 46842
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 25/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأربعاء أبريل 29, 2009 5:47 am



ربنا يخلي جميع الاعضاء
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونبنت طناحمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: بنت طناح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
اسلام ناجي محرم
avatar

المتميز دائماالمتميز دائما
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 736
نقاط : 47306
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 29/04/2009
الموقع : wentersonata2000@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://wentersonata2000@yahoo.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأربعاء أبريل 29, 2009 8:47 am



يارب
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزوناسلام ناجي محرممنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: اسلام ناجي محرم




رب هب لى هدى وأطلق لسانى وأنر خاطرى وثبت جَنانى أنت قصدى وغايتي ورجائى مالك الملك مُبدِعَ الأكوان يا جلالاً عمَّ الوجود بلطفه وسلامٍ ورحمةٍ وحنانِ ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 56551
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأربعاء أبريل 29, 2009 8:51 am



انا متشكر ياجماعه بجد المنتدي يرتقي برقي مواضيع اعضاؤه Very Happy
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سايكووو
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 90
نقاط : 46600
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأحد مايو 03, 2009 10:37 am



بارك الله فيكي والله كلامك كتير حلو
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسايكووومنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: سايكووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سايكووو
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 90
نقاط : 46600
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأحد مايو 03, 2009 10:37 am



Very Happy موضوع حلو
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسايكووومنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: سايكووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
فتاه من زمن قديم
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 1389
نقاط : 48025
السٌّمعَة : 18
تاريخ التسجيل : 25/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الجمعة مايو 08, 2009 6:35 am



ايه الكلام الجامد ده يادلوعه

فعلا محمود يستاهل كل خير

والله اكتر من اخ لي

وكل اعضاء منتدي ميت عزون اكتر من اخوات

حاسه انهم اهلي

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونفتاه من زمن قديممنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
الكابتن رابح
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
عدد المساهمات : 85
نقاط : 46419
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الجمعة مايو 08, 2009 12:45 pm



انته فى يوم الربع من عشرين تم بحمد الله فتح مركز شباب ميت عزون برعايت اسره الجنيدى يوجد انوع السيارات بصو من على البحر طولى لى :cheers:
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالكابتن رابحمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
الموج
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 33
نقاط : 46483
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
الموقع : meetazoon.rigala.net
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الجمعة مايو 08, 2009 11:17 pm



والله يا محمود ده منتدا عسل وانت عسل بس منش قيلك انا مين برده عسل عسل عسل عسل عسل



(انتظرنى عند الشروق )
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالموجمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: الموج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
WARDA
avatar

عقل المنتديعقل المنتدي
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 1624
نقاط : 48381
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 10/05/2009
الموقع : ربنا يسهل بس
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الإثنين مايو 11, 2009 5:30 pm



المنتدى فكرتو جميله

وبجد حاجه رائعه للبلد

يكون فى فكر وتبادل أراء ونقاش قضايا

بس فى شوية حاجات كدا ممكن تخلى المنتدى ده سريع وكمان المواضيع تظهر بشكل أفضل

أولاً مش شايفه داعى للرساله وانت داخل المنتدى سجل وأهلاً بيكـ

وكمان لما أكون بتصفح

وأجى أدخل أى قسم من الرئيسيه يقولى لحقت تزهق مننا مستنيينكـ تانى

ياعم وربنا مازهقت

أحلفلكـ إنى داخله قسم معين


وبعدين احنا مش غُرب مش محتاجين الرسايل دى

حاجه كمان ليه ما تحطش كود الصور

بدال ما احب أنزل صوره وأرفع بقى من مركز رفع بعدين أجيب اللينكـ كوبى وياصابت يا خابت

بيكون الكود موجود بجيب الصوره كوبى وأضيفها علطول

وكمان التنسيق بتاع الرد

محتاج خانات أكبر



ويكون فى إهتمام بتنسيق المواضيع المعروضه

وممكن نضيف شويا للرئيسيه

يعنى ألوان للإستايل

مش حاجات أوفر بحيث إنها ما تبطئش السيرفر

كفايه كدا لما ابقى اشوف تانى كويس

وشكراً على المنتدى

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونWARDAمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: WARDA




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 56551
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الإثنين مايو 11, 2009 5:59 pm



مشكورين علي اقتراحك WARDA

بس ياريت اي اقتراح ليكي خليه في قسم الاقتراحات والشكاوي

في اسفل المنتدي بارك الله فيكي

وعلي العموم اقتراحك اتعمل

مساهماتك مميزه وارئك وطريقه تعبيرك افضل بكتير

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك
فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه
التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا
وكم يشرفني أن أقدم لك .. أخـوتنا وصداقـتـنا
التي تتسم بالطهر والمشاعر الصادقة
التي تنبع من قلوب مشرفيّ وأعضاء
هذا المنتدى السامي منتدي ميت عزون
أهــلاً بك
www.meetazoon.rigala.net
كم أتمنى أن تتسع صفحات منتدياتنا لقلمك
وما يحمله من عبير مشاعرك ومواضيعك
وآرائك الشخصية
التي سنشاركك الطرح والإبداع فيها ونشجعك
مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 56551
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الإثنين مايو 11, 2009 6:53 pm



وبالنسبه للاستايل ياريت لو ليكي في الفوتو شوب او اي عضو موجوده ليه فيه


يعملها ويرسهالي علي اي قسم في المنتدي



شكرا ليكي ولاقتراحك
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
R@MY D@WOD
avatar

المشرف المميزالمشرف المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 689
نقاط : 47290
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
الموقع : come_from_fire77@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.yazgulu.com/Guller/146.swf




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الإثنين مايو 11, 2009 11:01 pm



قلتلك من الاول يا محمود شيل الرساله دي
مسمعتش كلامي
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونR@MY D@WODمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: R@MY D@WOD
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
قاهر الحب
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 544
نقاط : 47184
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الثلاثاء مايو 12, 2009 12:09 am



انا بوست رجليه يا رامى والله مكنش راضى 😢 😢
تستاهل .............................. هييه هييه هييه 😢 😢 😢

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونقاهر الحبمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: قاهر الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 56551
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الثلاثاء مايو 12, 2009 7:08 am



انتم فوق دماغي يارجاله بس الاسلوب الحلو هوه البيشجع انما انتم بسم الله ما شاء الله

كنت بتيجم يالا نو بروبليم المهم بحاول اعمل كل البوسعي


وعلي راي المثل التالته ثابته بالمعني الشعبي

وانتم اتنين والتالت اقنعني فلغتها منورين والله وشكرا للقاهو ورامي والعضوه وارده

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ام ساره
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
عدد المساهمات : 329
نقاط : 46916
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 23/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأربعاء مايو 13, 2009 4:40 pm



ههههههههههههه

صعبانبن عليا والله العضو رامي والعضو قاهر


وممحمود مغلطشي بيقول التالته اوك

بس خليك فاكر يامحمود اللنا كنت قايلالك يالا مش زعلانه

بس بارك الله فيك علي المنتدي العظيم هذا الذ جمع شمل البلد

وجمع الحبايب واهلا بكم جميعا
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونام سارهمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: ام ساره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
WARDA
avatar

عقل المنتديعقل المنتدي
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 1624
نقاط : 48381
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 10/05/2009
الموقع : ربنا يسهل بس
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الأربعاء مايو 13, 2009 10:04 pm



هههههههههه

أيه يا جماعه هو الأر هيشتغل ولا أيه

وبعدين أول طلب

بعد كدا هينفض أكيد ويستنى العاشر مش التالت

وبانسبه للفوتوشوب فأنا ماليش فيه غير على أدى أوى

متشكره يا محمود على تنفيذ الطلب

ويارب دايماً موفق

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونWARDAمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: WARDA




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 56551
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الخميس مايو 14, 2009 3:41 pm



]ي اقل واجب وليه بتقولي او طلب

اللنا بلاقيه كلامه صح بعمله شكرا لكي ياورده

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
dl3 banoota
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 440
نقاط : 47033
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 23/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الثلاثاء مايو 19, 2009 7:41 am



مشكوووره ياشباب علي ردودكم الجميله

وفعلا محمود يستاهل كل خير


وربنا يبعد عنك الهكر اللنتا بتقول عليه ده ياحوده

انا مش فاهمه عايزين يعملو كده ليه
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونdl3 banootaمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: dl3 banoota
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
mando sad
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 41
نقاط : 46651
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 21/04/2009
الموقع : www.anamasry.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.anamasry.com




مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الثلاثاء مايو 19, 2009 9:27 am



مساء الجمال يا حودة بجد تسلم ايدك علي المجهود اللي انت عمملتة ودا مش هين ويخلي اي حد مبسوط وحاجة شرف ليك ولبلدك
ام بالنسبة للدوك اللي عاور يادعس المنتدي ويخترقة يجي يوريني نفسة ونشوف مين هيدمر التاني وساعتها هخليك تغادر البلاد مش هيبقي اختراق وبس وسيبها ع الله يا حودة
سلاموز يا جميل
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونmando sadمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: mando sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
طير الجنة
avatar

المتميز دائماالمتميز دائما
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 442
نقاط : 46883
السٌّمعَة : 18
تاريخ التسجيل : 10/05/2009
الموقع : السعودية
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الثلاثاء مايو 19, 2009 3:10 pm





في البداية لا أعلم من أين أبدأ : لكن لا بد من وفاء صاحب الحق حقه
وكما يقول الرسول صلي الله عليه وسلم في حديث فيما معناه " من لم يشكر الناس لم يشكر الله "
دائماً هي سطور الشكر تكون في غاية الصعوبة عند الصياغة
ربما لأنها تشعرنا دوماً، بقصورها وعدم إيفائها حق من نهديه هذه الأسطر
واليوم تقف أمامنا الصعوبة ذاتها
ونحن نحاول صياغة كلمات شكر إلى ينبوع عطاء تدفق بالخير الكثير
ليروي طرقات هذه القرية الصغيرة ويجمع أبنائها على مائدة واحدة
نشعر فيها بالحب والانسجام تجمعنا الأفكار والأقلام
هي مساحة بسيطة خصصناها لصاحب فكرة ومؤسس هذا المنتدى العزوني
إن كان من شكر و تقدير فللواحد القدير على إنجاز هذا الموقع ثم لمن بذل جهده ووقته
أبحث عن كلمات توازي المجهود الذي بُذل في إخراج هذا الموقع إلى الوجود، ولكني لا أجدها .
و لكن مهما أثنيت على أعضاء المنتدى الذين يحاولون نشر العلم والخير بين جميع الأعضاء
فلن أوفيهم حقهم .. و سأُحيلهم إلى من يُقدر عملهم حق قدره ويكافئهم عليه ..
فأقول جزاكم الله خيرا .. جزاكم الله عدد حروف الكلمات التي كُتبت و عدد الكلمات التي قرئت
و عدد الدروس و وحروف القرآن و الصوتيات المفيدة التي أثريتم بها هذا المنتدى
و عدد الدقائق التي أمضيتموها في بناء هذا الموقع
أدعو الله أن يجعل هذا العمل خالصا لوجه الكريم ، وان يجمعنا عند حوض نبينا المصطفى
نشرب منه شربه هنيئة لا نظمأ بعدها أبدا
أدعو الله العلي القدير كما جمعنا على صفحات هذا المنتدي في الدنيا
أن يجمعنا وإياكم بالحبيب محمد صلى الله عليه و سلم في الفردوس الأعلى

محبكم في الله / طير الجنة

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونطير الجنةمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: طير الجنة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
the_hero
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
عدد المساهمات : 108
نقاط : 46410
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/05/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!   الثلاثاء يونيو 02, 2009 8:11 pm



شكرنا لايكفيك يا محمود ولكن لا نقدر إلا أن نقول شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونthe_heroمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: the_hero
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

اكتب كلمه لصاحب هذا المنتدى الرائع .ميت عزون.!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب طموح ....من ميت عزون :: 
حارة ميت عزون في القلب
 :: 
ميت عزون : بحبك يا بلدي وانت في القلب ياعمري
-
انتقل الى: