شباب طموح ....من ميت عزون
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا


نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com


اهلا وسهلا بكـ يا :  زائر
آخر زيارة لك كانت:
لديك: 8 مساهمة
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

 

 هل هذا هو فخر البلد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: هل هذا هو فخر البلد   الأحد مايو 30, 2010 6:29 am



اولا احب ان اقول لكم انى عضوه ليست جديده
ولكن لبس لها من المساهمات من شىء
ولكن عندما سجلت فى هذا المنتدى
كان صرحا يضرب به المثل
كل فرد من افراد هذه البلده الحبيبه
كانت يتكلم عنه
كان يعتبره فخرا لكل البلد
وكان هناك من الاعضاء لبس بالكثيرين
لكن كان هناك من التنافس ما جعل هذا الصرح يعلو وينهض
ويتقدم لانه كان فيه اهتمام من قبل الاداره
اما الان فهناك من الاعضاء الكثيرين
ولبس هناك من المواضيع الى اقل اقل اقل القليل
والمنتدى اصبح عقيم
فهل هذا هو فخر البلد
ولكم منى جزيل الشكر والمحبه

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الأحد مايو 30, 2010 5:28 pm



والله انا كمان لما سجلت فى المنتدى كنت بقول نفس الكلام
بس انا متأكده انه هيرجع تانى واحسن من الاول ان شاء الله
وهيفضل شئ نفتخر بيه
انا معاكى ان الاداره مقصره جدا فى حق المنتدى
بس فى رأيى نستنى شويه بس لما فتره الامتحانات دى تخلص
وان شاء الله كل حاجه ترجع احسن من الاول
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الأحد مايو 30, 2010 8:22 pm



الملاك الصامت كتب:
والله انا كمان لما سجلت فى المنتدى كنت بقول نفس الكلام
بس انا متأكده انه هيرجع تانى واحسن من الاول ان شاء الله
وهيفضل شئ نفتخر بيه
انا معاكى ان الاداره مقصره جدا فى حق المنتدى
بس فى رأيى نستنى شويه بس لما فتره الامتحانات دى تخلص
وان شاء الله كل حاجه ترجع احسن من الاول

احيكى اختى على الرد بس هيرجع ازاى
وكل الاعضاء هجرته
والى الكاتل فى توقيعه كلام وداع
مع انى لاحظت انا الى سابو المنتدى من اكتر الاعضاء مشاركه فى المنتدى
ياريت نعرف ايه السبب ونحاول نرجعهم تانى
يا ريت بجد

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الأحد مايو 30, 2010 10:43 pm



على فكره مشكله هايفه ولا تستحق كل ذلك
ولو هم بيحبوا المنتدى فعلا ما كنوش سابوه
بس صدقينى يا شروق المنتدى هيرجع ان شاء الله
بوجودهم او بعدمه
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
احمد القاضى
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 347
نقاط : 47805
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 29/03/2010
الموقع : ahmed.galal221@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الإثنين مايو 31, 2010 2:45 pm



عندك حق يا شروق فى هذا الكلام
وانا مع الملاك فى انه ان شاء الله هيرجع زى الاول واحسن
بس بكل صراحة
هناك عدد من الاعضاء بيدعوا الهيافة فى كل الاوقات
او بيهزروا على الفاضى والمليان
وبفرح قوى لو صاحب فلان بلاش اقول فلانة
واو اتكلم معاها
ويا ريت بيتكلمو فى كلام يعنى معقول
ولكن فى كلام فارغ
فقلت بالتالى المواضيع المهمة اللى تلم بالبلد
او الثقافة للاعضاء
وللاسف.......

اعزروونى ان كنت اسأت لاحد فانى لم احدد احد

فيجو

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزوناحمد القاضىمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الإثنين مايو 31, 2010 5:09 pm



ههههههههههههه
مشكله هايفه
ويسيبو المنتدى
دا الى سابو المنتدى
ايام ما كنت بدخل فى الاول
كانو هما الى بيدخلم على طول
وهما الى كانو شيلين المنتدى
ده راى وده الى انا شفتو
بس فى راى بردو متبقاش مشكله هايفه ويتعمل كل ده

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الإثنين مايو 31, 2010 6:04 pm



على فكره يا شروق هم بيدخلوا المنتدى بس بيدخلوا اوف لاين يعنى مختفين
وعايزه اقولك ان هم هيرجعوا تانى بس استنى لما الدرددشه ترجع
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الإثنين مايو 31, 2010 6:24 pm



بيرجعو اوف لاين
مختفين !!!!!!!!!!!!!
ازاى بعنى
هو ممكن العضو يدخل مختفى
يمكن بس سورى فى السؤال انتى بتعرفى ازاى
ويعنى انتى عاوزه تفهمنى انهم بيدخلم علشان
الشات
على فكره انا كنت دخلتها مره واحده
وكان فيها ناس
واحد منهم غلس عليا والتانى بعتلى رسالة اعتذار
ومن يومها وانا مبدخلشى

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الإثنين مايو 31, 2010 10:21 pm



ياشروق الموقف اللى عملوه وان هم يسيبوا المنتدى كده يدل فعلا ان هم كانوا بيدخلوا بس علشان الشات
وانا على يقين من الكلام اللى انا بقوله ده

ومن ناحيه انى بعرف انه هم بيدخلوا متخفين فانا بعرف وحاجه سهله جدا

وعلى فكره الدردشه دى يا ما سببت مشاكل كتير فى المنتدى وبسببها اعضاء كتير
سابوا المنتدى
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الإثنين مايو 31, 2010 10:54 pm



وبعدين يا جماعه هو المنتدى 0هيوقف على واحد ولا اتنين

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وان شاء الله هنرجعه زى الاول واحسن
بس همتكم معانا بقى
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:05 am



شروق كتب:
اولا احب ان اقول لكم انى عضوه ليست جديده
ولكن لبس لها من المساهمات من شىء
ولكن عندما سجلت فى هذا المنتدى
كان صرحا يضرب به المثل
كل فرد من افراد هذه البلده الحبيبه
كانت يتكلم عنه
كان يعتبره فخرا لكل البلد
وكان هناك من الاعضاء لبس بالكثيرين
لكن كان هناك من التنافس ما جعل هذا الصرح يعلو وينهض
ويتقدم لانه كان فيه اهتمام من قبل الاداره
اما الان فهناك من الاعضاء الكثيرين
ولبس هناك من المواضيع الى اقل اقل اقل القليل
والمنتدى اصبح عقيم
فهل هذا هو فخر البلد
ولكم منى جزيل الشكر والمحبه


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


اولا احب اعرفكم بنفسى


اخوكم سيتو كايبا



مسجل من زمان اوى فى المنتدى كنت بخش على طول بس للاسف مسهاماتى قليله لانى
مشغول



احب احى شروق على الكلام الجميل ده

وان دل فانما يدل على انك حريصه فعلا على مصلحه المنتدى





 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:12 am



الملاك الصامت كتب:
والله انا كمان لما سجلت فى المنتدى كنت بقول نفس الكلام
بس انا متأكده انه هيرجع تانى واحسن من الاول ان شاء الله
وهيفضل شئ نفتخر بيه
انا معاكى ان الاداره مقصره جدا فى حق المنتدى
بس فى رأيى نستنى شويه بس لما فتره الامتحانات دى تخلص
وان شاء الله كل حاجه ترجع احسن من الاول


انا لما دخلت المنتدى انبهرت بيه فعلا
لانه كان صرح شامخ
واول ناس اعجبت بيهم اللى سابو المنتدى دول
وعلى فكره السبب فى دخولى المنتدى كان واحد فيهم

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:19 am



الملاك الصامت كتب:
على فكره مشكله هايفه ولا تستحق كل ذلك
ولو هم بيحبوا المنتدى فعلا ما كنوش سابوه
بس صدقينى يا شروق المنتدى هيرجع ان شاء الله
بوجودهم او بعدمه


انا حضرت اخر حلقه فى المشكله دى للاسف ما حضرتهاش من اولها

وفعلا هي مشكله هايفه
فعلا اما عضو هنا داخل علشان يرخم على اعضاء المنتدى مش عاوز اقول على بنات المنتدى
ولما اللى شايلين المنتدى على اكتافهم هما ومعتبرين ان كل شخص فى المنتدى ده اخ ليه يقف لواحد زى ده ويتشتمو علنى قدام الناس وحضره المدير ما يجبش حق واحد فيهم مع انهم ما غلطوش يبقى فعلا هما ناس ما عندهاش دم لو فضلو فى البيت اللى اعتبروه بيتهم دقيقه واحده

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون



عدل سابقا من قبل سيتو كايبا في الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:36 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:23 am



the punisher player كتب:
عندك حق يا شروق فى هذا الكلام
وانا مع الملاك فى انه ان شاء الله هيرجع زى الاول واحسن
بس بكل صراحة
هناك عدد من الاعضاء بيدعوا الهيافة فى كل الاوقات
او بيهزروا على الفاضى والمليان
وبفرح قوى لو صاحب فلان بلاش اقول فلانة
واو اتكلم معاها
ويا ريت بيتكلمو فى كلام يعنى معقول
ولكن فى كلام فارغ
فقلت بالتالى المواضيع المهمة اللى تلم بالبلد
او الثقافة للاعضاء
وللاسف.......

اعزروونى ان كنت اسأت لاحد فانى لم احدد احد

فيجو

انا معاك فى الكلام ده بس سؤال واحد بس يا ريت تجاوب عليه

انت عملت ايه للمنتدى او السؤال بصيغه تانيه فين مواضيعك المهمه اللى تفيد البلد او بصيغه ثالثه فين ردودك على المواضيع المهم اللى تفيد البلد


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:25 am



شروق كتب:
ههههههههههههه
مشكله هايفه
ويسيبو المنتدى
دا الى سابو المنتدى
ايام ما كنت بدخل فى الاول
كانو هما الى بيدخلم على طول
وهما الى كانو شيلين المنتدى
ده راى وده الى انا شفتو
بس فى راى بردو متبقاش مشكله هايفه ويتعمل كل ده
اسئلى كده ايه اللى حصل يا شروق وانتى تعرفى حجم المشكله اد ايه
وساعتها انا متاكد انك هتغيرى رايك فى المنتدى بالكامل

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:27 am



الملاك الصامت كتب:
على فكره يا شروق هم بيدخلوا المنتدى بس بيدخلوا اوف لاين يعنى مختفين
وعايزه اقولك ان هم هيرجعوا تانى بس استنى لما الدرددشه ترجع


ههههههههههه
لو عملو كده فعلا يبقو عيال
ولو فعلا زى مانتى بتقولى كان زمانهم اقل الناس مشاركات فى المنتدى او مالهمش مشاركات اساسا
صح ولا انا غلطان
بصو كده على اى واحد فيهم وانتى تعرفى انهم هما اللى عملوا المنتدى وعملو ليه اسم


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:31 am



الملاك الصامت كتب:
ياشروق الموقف اللى عملوه وان هم يسيبوا المنتدى كده يدل فعلا ان هم كانوا بيدخلوا بس علشان الشات
وانا على يقين من الكلام اللى انا بقوله ده

ومن ناحيه انى بعرف انه هم بيدخلوا متخفين فانا بعرف وحاجه سهله جدا

وعلى فكره الدردشه دى يا ما سببت مشاكل كتير فى المنتدى وبسببها اعضاء كتير
سابوا المنتدى


حلوه كلمه على يقين دى
تصدقى بالله ولا بلاش خلينى محافظ على قدرى

اما حته حاجه المتخفين وانك بتعرفيها كويس دى فانا لو جابت عيل فى حضانه وقولت ليه تعالى شوف مين اللى متخفى على ميت عزون هيقولى فلان وفلانه
يعنى ما جبتيش الديب من ديله


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:40 am



اللوح قال للمسمار إنت فلقتنى , قال المسمار لو كنت تعرف الدق إللى فوق
دماغى كنت عذرتنى

اعرف معني المثل وهتعرف ردي

ماشي ياسي سيتو
وياسيدي

الفاضى يعمل قاضى

انا مش هعقب علي رد الاعضاء التانيين لأني كلامهم جميل جدا

وياريت الكل يعرف انه ده منتدي اجتماعي يعني انا عامله للبلد مش لتحكمي الخاص

وقولت ليكم مليون مره انا مش مدير انا عضو زيكم بالظبط واقل كمان

اللي بعتبره مدير هو اللي يظل بمجهود نحو رقي المنتدي

والكل فاهم قصدي كويس

والمنتدي للبلد مش لشخص بعينه

انا مش هطول كتير

انا هسيبكم مع نفسكم تفكروا احنا ليه بنعمل مع نفسنا كده

ليه المنتدي اصبح مجموعات كل مجموعه مع نفسها

ليه اصبحنا زي العصاباتكل واحد بيحقد ع التاني

مش هقول غير

حسبي الله ونعم الوكيل

وربنا يوفق الجميع

انا مش بايدي حاجه اعملها الاعضاء اللي بايدها تساعد بعضها

مش تقولوا مدير فاشل فاشل ليه لأني محترمكم كلكم صح

ع العموم لو انا فعلا كنت فاشل كنت قفلت المنتدي ده من زمان وكبرت دماغي من المشاكل

بس للاسف

عضو مسك اشراف الدردشه يومين مقدرشي يكمل

لا اله الا الله ما بالكم بالمنتدي كله

ع العموم ياشباب يالا من هذا الصرح من بدايه يوم جديد نبني المنتدي من جديد

وهنكون تحت شعار
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:49 am



No Comment
وانا معاك يا محمود هنرجع المنتدى من تانى
وهيبقى احسن من الاول ميت مره ان شاء الله
وهنفضل تحت الشعار ده

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
انسانة

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 1
نقاط : 50221
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:53 am



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ايه الى حصل يا جماعه
انا لما دخلت المنتدى ده
كان كله نشاط وحيوبه
ده فى اول مره
ودخلت بعد فتره لقيت فيه مشاكل
ولاداره نايمه
وادخل انهارده الاقى فيه شكل واعضاء سابو المنتدى والاداره ميته
والمشكله الى سابو المنتدى
من
الى كانو شيلين المنتدى
وعلى فكره
كان فى الاول هما الى بيدخلم ويحلم المشاكل
ودلوقتى القيهم سابو المنتدى
يعنى كده انها مش مشكله هايفه
زى ما عرفت من الاخت ملاك
والكلام الى فى التواقيع بتاعهم
بدل على انهم اتهانو اهانه كبيره
انما حكاية انهم كانو بيدخلم علشان الشات دى
فادى بصراحه بعتبرها نكته بجد
لان من اول مادخلت لا كان فيه شات ولا غيره
وهما الى رفعو اسم المنتدى بمسهماتهم
انما مع كل احترامى للموجدين دلوقتى
فين مواضيعكم او فين ردودكم
الاعضاء دى مكنوشى بيخرجم من على المنتدى ده
لما مشاركتهم وصات بالاف
وفى الاخر يتقال عليهم انهم بيدخلم علشان الشات
بصراحه مش قادره امسك نفسى من الضحك
وانا اولكم فى حكاية الردود والمواضيع دى
بس انا لما دخلت هنا اول مره دخلت علشان احد الى سابو المنتدى
وبدعوه منه
ودخلت دلوقتى بردو علشانه
انما الاقيهم بتشتمو ويتهانو
فاده الى مش هسمح بيه
وفى النهايه احب اهنى الاخ سيتو كايبا
ولاخت شروق
بس


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونانسانةمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: انسانة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 12:10 pm



ههههههههههههههههههههه


اهانو ايه يامدام

مالك داخله حاميه علينا ليه

مابلاش حوارات كدابه

هاتي من الاخر

زي ما بيقولوا الصراحه راحه

ولا انتي زي ما المثل ما بيقول

وقت القصعة نبقى تسعة ووقت الحاجة نبقى وحادى

ولا انتي جايه تشعليليها مين قال انهم بيدخلوا علشان الشات

انا باشهد انهم من افضل الاعضاء في المنتدي

ومقولتش اي كلمه غلط

وايه مدير نايم دي مين المدير مش الاعضاء ولا انتي تبع المثل اللي بيقول

إللى ما لوش شغله تشغله يفتح الباب ويقفله

تسجلي تقولي كلمتين وبالسلامه

ياستي اتقي الله وشوفي نفسك الاول

وبعدين مين قاللك انهم تركوا المنتدي لسه موجودين

لو مش بوجودهم بمواضيعهم التي تملأ صفحات المنتدي

ومين قاللك ان الموضوع عليهم اصلا الموضوع مبني علي الكل

كل اللي تركوا المنتدي مش واحد او اتنين


وكفايه عليكي كده

سلام

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 12:17 pm



ههههههههههههههههههههههههههههههه

No Comment

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
سيتو كايبا
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 66
نقاط : 50305
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 12:25 pm



اسئل اللى بتضحك دى مين اللى قال انهم داخلين علشان الشات

ولا كلمها عندك مكتوب بالابيض ما بتشفوش



 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونسيتو كايبامنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: هل هذا هو فخر البلد   الثلاثاء يونيو 01, 2010 12:28 pm



ههههههههههههههههه

ماشي يامحامي

هسالها



 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : هل هذا هو فخر البلد  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

هل هذا هو فخر البلد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
انتقل الى: