شباب طموح ....من ميت عزون
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا


نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com


اهلا وسهلا بكـ يا :  زائر
آخر زيارة لك كانت:
لديك: 8 مساهمة
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

 

 اريعة اصحاب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:01 pm




النهارده هحكيلكم قصة واقعية واتمنى تقوليله رأيكم فى الاخر واستحملونى بقى للاخر
هو الوضوع للنقاش

ندخل فى الموضوع

كان فيه اربعة اصحاب مش هقول اصحاب هقول اكتر من اخوات ثلاثة اسمهم احمد وواحده
اسمها قمر
عشان نفهم الوضع هنقل اساميهم كلاتى (احمد_ناجى_مادى_قمر)
اتعرفوا ببعض الاول احمد كان يعرف مادى من زمان وبعدين اتعرفم
بناجى وفى فترة قصيرة اوى بقوا قريبين جدا من بعض
وفاهمين بعض اوى وبعدين كونو
جروب عالى الفيس بوك
واتعرفم على قمر
علشان منلخبطش الدنيا فى بعضها
نتعرف عليهم الاول
احمد ده اطيب واحد فيهم
مفيش حد يعرفه الى
لما يصحبه وده علشان طيبته الزايده عن اللزوم
ناجى انسان طيب جدا بس متهور شويه وبيحب كل الناس
مادى فى سن احمد طيب بس بيحب مصلحته زياده عن اللزوم
اما قمر فا دى بنت طيبه
نرجع تانى للموضوع
كنا قولنا ان احمد وناجى ومادى
كانو اصحاب اوى
ودخلم فى الجروب بتاع مادى
وكانو بكتبوا مواضيع تفيد الناس
بعد كده دخلت قمر معاهم
وبقو اصحاب وبالذات
قمر واحمد وناجى
وفضلو كده فتره كل يوم فى هرج وهزار ونقار وجر شكل
وكان ما بين كل وقت والتانى يخش عضو من اللى بيستظرفو نفسهم
او يتسخفو دمهم
كان احمد وناجى يقفو ليه ويصدوه لحد ما يقف عنده حده او ما يخشش خالص
الا بحترامه
وكان الموضوع يكبر او لو حد مس قمر بكلمه تضيقها
لانهم اعتبروها اختهم الصغيره
لحدما جه يوم دخل فيه شخص ورخم على قمر كالعاده
وقمر متكلمتشى
او من احترمها ما ردتش عليه
جه ناجى وهو متهور كالعاده وعمل معاه مشكله لرب السما
وبالطبع احمد مسكتشى ودخل مع ناجى
وكان جازتهم فى اليوم ده ان مادى يقفل الجروب
ويزعل اصحابه منه
وقمر تقطع اتصلها بيهم بسبب انهم كانو بيدفعوا عنها
لانهم ما استحملوش يشوفو حد بيهينها قدامهم وهما ساكتين
فقرر احمد وناجى انهم يسيبوا الجروب الى الابد
وعندما حاولو الاتصال بقمر لكى يطمئنوعليها
ويعتذرو لها
لاتجيب عليهم ابدا
وكانها نسيت من هم وماذا فعلو من اجلها

انا لو كنت حكيت القصة كامله كنت هقعد اسبوع بس جيبت الخلاصه وعارف انى طولت

انا كان عندى سؤال ياريت اى حد يخش الموضوع ده يجيب عنه
هما باللى عملوه ده غلطوا فعلا
غلطوا لما خافو على اللى معاهم
غلطوا لما الحميه جرت فى دمهم
سؤال ارجوا من كل اللى يخش يجيب عليه
والسؤال التانى
هل فعلا حصلك موقف مع واحد صاحبك وطلع ندل معاك؟؟؟وياريت تقوله الموقف

لسه فى صداقة كويسه يا جماعه ولا بقت نادره ؟؟؟؟

وعايز اعرف رايكم فى القصة ايه اللى خلاهم مادى وقمر يعملوا كدا مع احمد وناجى؟؟؟؟



 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:15 pm



No Comment
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:19 pm



no comment



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
الساخر
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 48
نقاط : 50290
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:22 pm



بجد مش عارف اقول ايه

بس يمكن فى ظروف مادى وقمر موضوعين فيها

او يمكن فاهمين الموضوع غلط

او من جهه تانيه يمكن احمد وناجى هما اللى فاهمين الموضوع غلط

بصراحه انا مطلخبط مش عارف اقول ايه

انا هقول كلمه واحده بس

ربنا يستر على وليانا

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالساخرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: الساخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:25 pm



كده اكتشفت اوووووووووووووووووووووووي
بس انت نسيت واحد كانوا خمسه

وعلي فكره ياجماعه تقصد انا انا المادي

ههههههههههههه

قولوا ليها بقي محمود مدخلكم موقع هتكسبوا منه 3000 ريال

لو كان مادي فعلا كان اخد الموقع لنفسه


والحمد لله شغال معايا 40 واحد

منهم اكتر من عشرين واحد في البلد

اسأليهم ياشروق عن محمود المادي

منهم بحر ومنهم رامي ومنهم صلاح ومنهم الاستاذ

ومنهم سايكو ومنهم ذا بونشير ةاحمد جلال

ومنهم الاتنين اللي بتقولي عليهم

داغير الناس اللي مش معانا في المنتدي
ماشي ياعسل

اساليهم بقي وتعالي ردي عليا

وبعد دا بقي اظن اللعبه انكشفت اوووووووووووي


فعلا زي ما بيقولوا

ولا بلاش

دي اخرة اللي عمل خير

بس خلاص

من النهارده هكون مادي ياشروق

سلام ياقمر


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
الساخر
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 48
نقاط : 50290
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/09/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:40 pm



والله انتو لخبطوتنى ومعدت فاهم حاجه
فيه ايه طب فهمونا طيب
هو الكلام ده على حد معانا فعلا ولا ايه
فهمووونى
rwew

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالساخرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: الساخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
B7r
avatar

المشرف المميزالمشرف المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 2009
نقاط : 54273
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 09/05/2009
الموقع : tigar256@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://meetazoon.rigala.net




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:42 pm



يا مدام شروق فيه حد اليومين دول بيشتغل من غير فلوس وان كان المادى الى انتى بتقولى عليه ده عاوز مصلحته فبدام مصلحته مش هتضر حد عادى ميعمل الى هو عوزه
بس الى انا اقد اقول عليه لو فيه حد بيشتغل من غير فلوس قليلى عشين انا اشغله مع ناس مبتدفع ومفيش حاجه اسمها مادى او مش مادى الناس كله واحد بس فيه نا بتحب الخير للتنين وفيه ناس مبتحبش الخير
جاجه تنى على فكرا مفيش صداقه بين وحده وواحد حتا لو كانت الصداقه دى اى اوكى
تقبلى مرورى وتحياتى

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونB7rمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: B7r
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 5:46 pm



تسلملي يابحر بجد انت دايما ردك مقنع

واكيد الكل عارف محمود كويس واللي كاتب الموضوع الحقود عارف ازاي بحب مصلحه غيري

بجد يابحر تسلم يابني

وياشرووووووق رووووووحي منك لله

منك لله

منك لله

وعرفي احمد وناجي اني خلاص المره دي انا مادي بس مادي لنفسي ولجميع الناس اللي شغاله معايا الا هما

بجد واللهي الا هما

وربنا يوفق الجميع قولي امين

ولرابع مره منك لله

والكل عارف مين اللي علي حق ومين اللي مش عــ حق

يابنتي دا مع بعض وبيتكلموا علي بعض يبقوا اصدقاء ازاي

ياحسرتاااااااااه

هه

لا اله الا الله



 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
SEMSEM
avatar

شاعر المنتديشاعر المنتدي
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 98
نقاط : 52546
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/04/2009
الموقع : semsem_love2@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:04 pm



انا كل اللى هقوله كلمتين بس

محمود اخويا وانا عارفه كويس اوى

وبعدين مش محمود اللى يبقى بتاع مصلحته او مع حد ضد حد من غير ما يراجع نفسه ويعرف الصح

محمود راجل تمام والله وبشهادة ناس كتير مش انا لواحدى

شكرا

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونSEMSEMمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: SEMSEM
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:08 pm



الساخر كتب:
والله انتو لخبطوتنى ومعدت فاهم حاجه
فيه ايه طب فهمونا طيب
هو الكلام ده على حد معانا فعلا ولا ايه
فهمووونى
rwew
ايها الساخر
متعيطشى
انا كمان والله ما فاهمه حاجه
من مادى ده اسم عادى يعنى دلع مثلا دلع محمد
حماده محمود
حمدان دلع اسم يعنى ولا هيا جات على الاسم اغيره
حاضر ههغيره


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:08 pm



B7r كتب:
يا مدام شروق فيه حد اليومين دول بيشتغل من غير فلوس وان كان المادى الى انتى بتقولى عليه ده عاوز مصلحته فبدام مصلحته مش هتضر حد عادى ميعمل الى هو عوزه
بس الى انا اقد اقول عليه لو فيه حد بيشتغل من غير فلوس قليلى عشين انا اشغله مع ناس مبتدفع ومفيش حاجه اسمها مادى او مش مادى الناس كله واحد بس فيه نا بتحب الخير للتنين وفيه ناس مبتحبش الخير
جاجه تنى على فكرا مفيش صداقه بين وحده وواحد حتا لو كانت الصداقه دى اى اوكى
تقبلى مرورى وتحياتى
مش بقولك انت مش مجمع
حد جاب سيرت الفلوس انت قرات الموضوع مفبشى حد جاب سيرت الفلوس
وهرجع واقول انا والله مكنشى قصدى حاجه بلاسم بتاع مادى ده


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:11 pm



هههههههههههههههههه

يابنتي واللهي انكشفت

خلاص بقي بلاش حوارات

بصراحه بلاش تدخلي تاني

شكلك بقي وحش اوووووووووووووي
بجد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:16 pm



SEMSEM كتب:
انا كل اللى هقوله كلمتين بس

محمود اخويا وانا عارفه كويس اوى

وبعدين مش محمود اللى يبقى بتاع مصلحته او مع حد ضد حد من غير ما يراجع نفسه ويعرف الصح

محمود راجل تمام والله وبشهادة ناس كتير مش انا لواحدى

شكرا
استاذ سمسم
من فضلك اقرا الموضوع الاول
انا لاجبت سيرة محمود لا غيره
دى قصه انا برويها وعاوز اشوف راى الاعضاء ايه
الاستاذ خدها على نفسه
وعملها حكايه وروايه انا مالى انت شغال مش شغال دى حاجه ترجعله
هو مش هتجبلى حاجه


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:16 pm



مـحـمـود كتب:
تسلملي يابحر بجد انت دايما ردك مقنع

واكيد الكل عارف محمود كويس واللي كاتب الموضوع الحقود عارف ازاي بحب مصلحه غيري

بجد يابحر تسلم يابني

وياشرووووووق رووووووحي منك لله

منك لله

منك لله

وعرفي احمد وناجي اني خلاص المره دي انا مادي بس مادي لنفسي ولجميع الناس اللي شغاله معايا الا هما

بجد واللهي الا هما

وربنا يوفق الجميع قولي امين

ولرابع مره منك لله

والكل عارف مين اللي علي حق ومين اللي مش عــ حق

يابنتي دا مع بعض وبيتكلموا علي بعض يبقوا اصدقاء ازاي

ياحسرتاااااااااه

هه

لا اله الا الله


انما الاستاذ محمود هرد عليه بكلمه واحده
انا بقول مااااادى مش مدي
فرق كبير اوووووى ما بين الاتنين الاول دلع لاسم
انما التانيه صفه بغلب عليها الطمع
وبعدين كل واحد ونيته
انا نيتى انها دلع
انما علشان انت نيتك كلها شك وريبه
على طول راحت للصفة حب المال
حسبى الله ونعم الوكيل يا شيخ
وبتقولى انا الى جايه افركش الاعضاء وابعدهم
هههههههههههههههههه
سلام

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:20 pm



هههههههههههههه

منوره والله ياانسه شروق

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:20 pm



مـحـمـود كتب:
هههههههههههههههههه

يابنتي واللهي انكشفت

خلاص بقي بلاش حوارات

بصراحه بلاش تدخلي تاني

شكلك بقي وحش اوووووووووووووي
بجد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
والله انت ما عت لاقى حاجه تقولها
وانت الى انكشفت وبنت على حقبقتك
علشان كده عاوز تدارى كسوفك وخلاص
وكل شويه تقول انكشفت انكشفت
منتاش خزيان من نفسك
لما تظن الظن السىء ده
وبردو مش انا الى فى دماغك
بجد مش هزار


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
شروق
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 37
نقاط : 48631
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:22 pm



مـحـمـود كتب:
هههههههههههههه

منوره والله ياانسه شروق

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هههههههههههههههههه
دا نورك


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونشروقمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: شروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 6:25 pm



انتي عارف المثل ده ياشروق

الإبرة إللى فيها خيطين ماتخيطش

اعرفي معناه كويس

سلام

الله يخليكى يا شدة يا لى بينتى دا من دا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 50863
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 7:20 pm



اعتقد بقى يا اخت شروق انه كفايه لحد كده اوى
لان كل حاجه بانت وبقت واضحه وضوح الشمس

وانتى فاهمة قصدى كويس اووووووووووووووووووى
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
الماجيكو
avatar

امــــيـــــر الـــمـــنــــتـــديامــــيـــــر الـــمـــنــــتـــدي
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 3603
نقاط : 57108
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/05/2009
الموقع : http://www.dehkanet.dahek.net
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.dehkanet.dahek.net




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الأربعاء يونيو 02, 2010 8:48 pm



كلمه اخيره للخت شروق
ياريت معدتيشى تحشرى نفسك فى الى ملكيشى فيه

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالماجيكومنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: الماجيكو




The Return Of DX




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[center]

Are you Ready?



Yeah you think you can tell us what to do
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 62461
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: اريعة اصحاب   الخميس يونيو 03, 2010 4:10 am



اللي اختشوا ماتوا

لا حمش وجدع

بجد جدع

ايه السكر ده ياولاد

زى المش كل ساعة بوش

وفيه مثل تاني عجبني جدا اصل انا عايش في جو الامثال زي ما بيقولوا

يشتمني في زفة ويصالحني في عطفة

والحمد لله رب العالمين علي كل شئ


وانا بجد فرحان جدا من كتابه الموضوع ده

بجد ضميري ارتاح لأني كنت ظالم نفسي

واخيرا ربنا دايما مع الخير بجد

الحمد لله رب العالمين

وكلمه اخيرة لكل الاعضاء اللي هتدخل تقرأ الموضوع

صدقوني خلي بالك من صديقك الف مره واعمل حساب لليوم ده

لأن بجد علي رأي المثل

إللى يعمل إيده مغرفه يصبر على ضرب الحلل

وصدقونيس ياجماعه فيه اصدقاء بجد
فيه اصدقاء تخاف علي مصلحه الواحد بجد

ولو عايز يكون ليك صديق بجد

امشي بالمثل ده

إن كان لك صديق وبدك تبقيه لا تاخد منه ولا تديه


اقسم بالله كنت من النوع ده مع الاتنين الاستاذ احمد والاستاذ ناجي

ونفسي اعرف ازاي انا بتاع مصلحتي

لو يكتبوا مثال بجد ارتاح

بس الحمد لله

كل انسان عارف نفسي

والناس كمان عارفين مين الكويس ومين الوحش

والحمد لله رب العالمين ان كل شئ ظهر

واقسم بالله كنت بخاف علي مصلحتهم اكتر مني

اي شئ يحصل في عملنا ابلغهم

وهما يشهدوا بكده

وعلي راي المثل

إللى يعمل نفسه ردة تنكشه الفراخ

وفعلا انا عملت نفسي رده وعرفتهم كل شئ اي شئ اقولهم

بس يالا تاني الحمد لله


واسف عــ الاطاله

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : اريعة اصحاب  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود عبد القادر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

اريعة اصحاب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
انتقل الى: