شباب طموح ....من ميت عزون
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا


نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com


اهلا وسهلا بكـ يا :  زائر
آخر زيارة لك كانت:
لديك: 8 مساهمة
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

 

 ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 5:10 am



ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!


بســم الله الـرحمــن الرحيــم

الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين





تخيل أن أحد أصدقاءك قال لك :-

إنتظرنى سآتيك الليلة أنا و بعض الأصدقاء لنسهر معك لكن بشرط بسيط جدا

و هو......

أن تجعل زوجتكأو أختك تتزين لنا فى أبهى زينتها لتجلس أمامنا لنتفرج عليها.



ماذا أنت فاعل لهذا الصديق؟؟؟

أتخيل من وجهة نظرى أن تفعل أحدا من تلك الخيارات..........



تطرده من أمامك

أو

ستصفعه على وجهه و تقطع علاقتك به

أو

ستضربه بأى شئ أمامك





هذا الرجل من الناحية الدينية رجل آثم

رجل يريد استباحة حرمات غيره و يريد أن يطلق بصره فى غير محارمة

إذن فهو رجل عديم الحياء يجاهر الله بالمعاصى



نحن متفقون إذن أنك تغضب لو قال أحدهم لك إئت بزوجتك أو أختك "لنتفرج" عليها !!!

فماذا لو زاد صديقك عديم الحياء هذا الطين بلة و زاد فى وقاحتة و قال لك:....

انت بزوجتك لتتمايل و تتراقص أمامنا؟؟؟

أظنها ستكون الطامة الكبرى

أظنك فى تلك المرة إذا لم تتمالك أعصابك ستقتله لا محالة!!!!

ربما تكون إجاباتى مبالغ فيها

لكن بأمانه أيها الشباب حاولوا تخيل هذا الحوارالخيالى مع هذا الصديق السخيف

و قارنه بما يسمونه ليلة العمر!!!





بالله عليكم أين وجه الإختلاف ؟؟؟

ما هو الفرق بين ما طلبه منك هذا الصديق السخيف و يوم زفافك؟!

و قبل أن يتعجل أحدكم الإجابة فتمهل قليلا.......

و واجه نفسك بصراحة بتلك الأسئلة.....


ألا تدفع الأموال لتزين عروسك

و تجعلها فى أبهى صورها و أحسن أحوالها

فى فستانها الأبيض الجميل

الذى حتما سيكون مجسما عليها مبرزا لكل مفاتنها

ثم تجلسها بجانبك ليشاهدها كل أصدقاءك و أحباءك و أقاربك و غير أقاربك؟؟؟

ألا تقوم بعد قليل لترقص معها أمام الجميع

و عندما "يسخن" الفرح ستنسى نفسك و تتراقص

و ستجعلها تتراقص و تتمايل أمام الجميع!!!!



بالله عليك أى فرق بين هذا و ما طلبه منك صديقك الذى كدت أن تقصم رقبته؟؟؟


أين الوازع الدينى ...


أين النخوة يا شباب؟؟؟





عندما تجلس زوجتك فى أول يوم من حياتكم الزوجية و تجعلها عرضة



أو كما نقول "فرجة لكل من هب و دب"



عندما تسهر بها حتى بزوغ الفجر ليتفرج عليها أصدقاءك و غير أصدقاءك و هى فى أبهى صورها؟



عندما تجعلها تتراقص على أنغام الموسيقى أمام أعين الغرباء؟؟



عندما تجعلها تخلع حجابها و تظهر مفاتنها لغير محارمها؟؟

أين الدين

اين النخوه

وفى أفراحنا الشعبية عندما ينصب الفرح فى الشارع....

اين الدين ... اين النخوه

عندما تجلس زوجتك في الشارع ..

أمام أعين الناس بدعوى أنك تريد أن تفرح!!!!



أنت شاب ألم تسمع يوما تعليقات الشباب بعد الخروج من الأفراح من أمثال :- -

"الله العروسة حلوة قوى"

" يــــــــاه العروسة صارووووووووووخ"

"

" يـــــــــــــــــاه....العروسة رقاصة رقم واحد "


و كلام كثير أقل حياءا من ذلك نستحى أن نذكرهبالله عليكم يا شباب أتحبون أن يقال ذلك على زوجاتكم؟؟

اين النخوه


هل ضاعت هى الأخرى كما ضاعت كل الثوابت في مجتمعاتنا؟؟


أسمع أحدكم يقول لا أنا عروستى سأجلسها بجانبى محجبة!!!

سنرد عليه............ .....

هل لو جلست محجبة لن ينظر إليها أحد أم ستحجب عنها أعين الحاضرين؟؟

هل تضمن ألا يطبع الشيطان صورة عروسك فى مخيلة أحدهم فيسهر ليلته يفكر فيها؟؟

ألا تستحى ألا يصف أحدهم جمال زوجتك و بهاءها أمام إخوانه من الشباب؟؟؟

فتكون زوجتك موضوع حديث بين الشباب؟؟؟




ألا تستحى أن يبحلق أصدقاءك فى عروسك الحسناء!!!!


لقد أرسل الأمام على رضى الله عنه إلى أحد الأمصار قائلا لهم

"سمعت ان نساءكم تزاحم الرجال الأعاجم فى السوق ألا تغيرون""


و أنت أيها الشاب ألا تغار على زوجتك من أن تأكلها الأعين

أم أن الغيرة هى الأخرى ذهبت بغير عودة؟؟؟




يا شباب هل تعرفون أن مجرد نظر أحدكم إلى إمرأة من غير محارمة تكتب له سيئة


أى إذا وقع بصرك بدون قصد إلى إمرأة غريبة عنك

ثم استغفرت سيغفر الله لك إن شاء الله

أما إذا أعدت النظر قاصدا فعليك إثم و إن كررت تضاعف الإثم

و إن كانت المرأة متبرجة ملفتة لإنتباهك فهى الأخرى آثمة معك

أى أنك أنت و من تنظر إليها إذا لم تلتزم بالزى الإسلامى عليكما إثم


بالله عليك كم من الآثام تسببت أنت و أنت جالس بعروسك الحسناء من أن يقترفها كل من ينظر إليها؟؟

كم من الآثام سطرت فى صحيفة عملك أنت و عروسك في تلك الليلة؟؟

كم من الذنوب جمعتها أنت و عروسك فى أول ليلة من حياتكما معا؟؟


لماذا فرطت فى أحد أركان دينك و تركتها عرضة لغير محارمها؟؟؟!!

لماذا أقمت بزواجك سنة من سنن المصطفى (صلى الله عليه وسلم)

و أقمت بفرحك بدعة المصطفى منها برئ؟؟!!

لماذا تزوجتها علي سنة الله و رسوله و أقمت فرحا لم يذكر فيه الله و رسوله؟؟


لماذا تركت الشياطين تصول وتجول فى عرسك و أنت لاه أنت و عروسك فى الغناء و الرقص؟؟


إتقوا الله في النساء

واتقوا الله حيثما كنتم

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
WARDA
avatar

عقل المنتديعقل المنتدي
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 1624
نقاط : 51636
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 10/05/2009
الموقع : ربنا يسهل بس
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 11:06 am



الموضوع جميل ومستفز لكل واحد عنده كرامه ونخوه

بس عندى سؤال يا محمود هطبق الكلام دا ع نفسكـ؟

ولا هينطبق عليكـ قوله(أتأمرون الناس بالبر وتنسونَ أنفسكم)

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونWARDAمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: WARDA




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 11:23 am



WARDA كتب:
الموضوع جميل ومستفز لكل واحد عنده كرامه ونخوه

بس عندى سؤال يا محمود هطبق الكلام دا ع نفسكـ؟

ولا هينطبق عليكـ قوله(أتأمرون الناس بالبر وتنسونَ أنفسكم)

انا مش عارف اقولك ايه ياورده بصراحه

انتي طبعا وضعتيني في موقف محرج بل والله في اشد قمم الاحراج

انا مش هقول اطبقه وهفضل امدح في نفسي

بس تصدقي اقسم بالله انا نفسي ادخل من غير هيصه ولا اي شئ لانه بجد كلام في الفاضي

بس هعمل ايه ما باليد حيله و
انا ماشي هعمل فرح وهفرح لاني منتظر اليوم ده زي اي شخص نفسه يفرح

بس من ناحية الرقص وكده

معتقدشي معتقدشي معتقدشي ياورده


نورتي الموضوع

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 48208
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 11:45 am



هو فعلا موضوع جميل جداااااااااا

وده ان شاء الله اللى انا ناويه اطبقه

لانى شايفه ان ده كله كلام فى الفاضى ومصاريف وخلاص

وطبعا كل ده حرام

واتمنى يا محمود انك تحاول تطبق ولو جزء من الكلام اللى قولته ده

تسلم
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 11:59 am



Rolling Eyes lay

دانتو مستقصدني بقي

كلكوا عليا ولا ايه


ربنا يسهل بس

وشكرا لمروركم جميعا

وبكره نشوفك ياملكه هتطبقيه ولا لا Sad

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 48208
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 12:35 pm



ايوه هطبقه ان شاء الله يا محمود

ولا عندك شك فى كده
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
واحد من الناس
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 782
نقاط : 49075
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 09/08/2009
الموقع : romuo775@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.as7abco.com/vb




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 1:04 pm



فعلا الموضوع جميل ومحرج فى نفس الوقت


وياريت كله يطبق الكلام ده


ويارب قدرنا ومنعملش الكلام الفاضى ده

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونواحد من الناسمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 2:04 pm



ملكة باسلامي كتب:
ايوه هطبقه ان شاء الله يا محمود

ولا عندك شك فى كده


واللهي شك ونص

لأنه مش بارادتك

واي بيت نفسه يفرح

والعريس الله اعلم احتمال يعارض

وانتي ذات نفسك نفسك تفرحي

الا اذا بقي كان عريش مش موافقه عليه


دي رأيي

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 48208
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 2:39 pm



اوك يا محمود الايام بينناوبكره تشوف ان شاء الله
وعمر الفرح ما كان بالمظاهر علشان تبقى عارف يعنىالفرحه فى القلب يا محمود
ياما ناس عملت افراح جامده هههههههه
وللاسف الفرحه مكمتلتش
عمرى ما اكون هعمل حاجه ترضى ربنا 
وربنا مش هيسهل الامور ويوفقنى
ولا ليك راى تانى

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 48208
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 2:43 pm



اه نسيت اقولك على حاجهالطيور على اشكالها تقع

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:46 pm



ملكة باسلامي كتب:
اوك يا محمود الايام بينناوبكره تشوف ان شاء الله
وعمر الفرح ما كان بالمظاهر علشان تبقى عارف يعنىالفرحه فى القلب يا محمود
ياما ناس عملت افراح جامده هههههههه
وللاسف الفرحه مكمتلتش
عمرى ما اكون هعمل حاجه ترضى ربنا 
وربنا مش هيسهل الامور ويوفقنى
ولا ليك راى تانى


اكيد ليا رأي تاني

لاني ما قولتش مظاهر

ولا جبت سيرة مظاهر

انتي محسساني اني هجيب ميريام فارس هتغني في الفرح

انا كان نفسي افرح اهلي مش اكتر Sad

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 3:49 pm



ملكة باسلامي كتب:
اه نسيت اقولك على حاجهالطيور على اشكالها تقع





ههههههههههههههه


بكره نشوف وانا هنتظر اليوم ده

وربنا يوفقك

وبالمره علشان انقطك

لأني عارف ان مفيش حد هيجيلك فانا هجيلك

وطبعا ليكي الشرف cx

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 48208
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 4:51 pm



انا بتكلم فى الصح والمفروضواللى يرضى ربنا انا مش بيهمنى الناس
وبعدين مفيش حد هيجلى ليه ان شاء الله
ههههههههههههههههههههههههههه
هتموتنى من الضحك
وبقولك برده الايام بيننا

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 9:09 pm



ملكة باسلامي كتب:
انا بتكلم فى الصح والمفروضواللى يرضى ربنا انا مش بيهمنى الناس
وبعدين مفيش حد هيجلى ليه ان شاء الله
ههههههههههههههههههههههههههه
هتموتنى من الضحك
وبقولك برده الايام بيننا

قولي يارب

هنطلع بره الموضوع وهنقلبها دردشه ليه

شكرا لمرورك الكريم
cx

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملكة باسلامي
avatar

القلم المميزالقلم المميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 2806
نقاط : 48208
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
الموقع : على عرش مملكتى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 9:20 pm



طيب ولا زمتها ايه بقى شكرا لمرورك بعد الايموشن اللى انت حاطته ده

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملكة باسلاميمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
عاشقة محمود
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 100
نقاط : 41646
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/10/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الجمعة نوفمبر 12, 2010 10:03 pm



هههههههههههههه ايه يا عم محمود الكلام ده
وحياتك تسكت لاني بحلم بيوم فرحي
وما صدقت انه خلااااااص قرب...
وبجد كان نفسي اعمل شبكة زي بتاعتك بس يلا حظووووووظ ........
لا بجد بس ان شاء الله هحاول انفذ ولو جزء من الموضوع لانه فعلا صح...
بس مش كله طبعا لاني نفسي البس الفستان الأبيض ويتعملي فرح واحس بفرحه أهلي وناسي حواليا...... واكيد مش هيكون فيه رقص ولا حد خليع حتي انا ان شاء الله هكون محجبه واحتمال منتقبه.......
إدعولي بس......
اه انت نسيت المثل اللي بيقول " البنت بتبقي فاللفه وبتحلم بالزفه"
متحرمناش منها بقي.....
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونعاشقة محمودمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   السبت نوفمبر 13, 2010 4:46 am



عاشقة محمود كتب:

وبجد كان نفسي اعمل شبكة زي بتاعتك بس يلا حظووووووظ ........
.





Rolling Eyes


مش قولتلكم كلكم عليا ع العموم ربنا يكتب علي وجهك دايما الفرحه والبسمه


ويوفقك يارب ونفرح بيكي



 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
SALAHELDIN
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 63
نقاط : 42019
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 02/10/2010
الموقع : جدة/ السعوديه
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الإثنين نوفمبر 15, 2010 10:06 am



بكرة نشوفك يامعلم
بس على فكرة هتعمل فرحك ف نادى ولا فى قاعة ولا فى وسط النادى
عشان اجى اباركلك



 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونSALAHELDINمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: SALAHELDIN
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
واحد من الناس
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 782
نقاط : 49075
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 09/08/2009
الموقع : romuo775@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.as7abco.com/vb




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الإثنين نوفمبر 15, 2010 11:17 am



وعقبااااااااااااااااالى ياااااااااااااااااااااارب

فى اى مكان المهم نخلص بقه انا اتخنقت
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونواحد من الناسمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
حرة الحرائر
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
انثى
عدد المساهمات : 654
نقاط : 42626
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 13/10/2010
الموقع : بيت بابا....ليه هتزورونى ....
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الإثنين نوفمبر 15, 2010 1:50 pm



.....تسلمmموضوع جميل فعلا....بس انا من رايى المتواضع جدا ان طبعا ليلة العمر كل شىء فيها متاح بين الزوجين لكن جوا بيتهم.........هيكون فيه الدلع والحنيه والحب ........ wewfq .....لكن بره ده روتين للفرحه احنا كبشر حطناه كعرف لازم منه......لازم الفستان والطرحه والفرقه او القاعه وقبل كل ده الرقص والحركات....... Very Happy ....................اما بقا عن نفسى انا (فانا طبعا هلبس الفستان ال اشوفه احسن فستان مناسب ليا ومناسب كمان لحبيبى يعنى مايبقاش مجسم لدرجة ان حبيبى يضايق او يحس انى متزوقه للناس ال جايا الفرح موش ليه وبس......وبصراحه طبعا اه انا فعلا هرقص معاه موش هرقص للناس ...لانى بشر ابسط طريقه اعبر بيها عن فرحتى انى داخله كيان جديد فيه الوحيد ال بحبه وعاوزة اسعده انى اغنى وارقص (معاه)موش هرقص للناس .....لانو الوحيد ال له حق فيا وف جسمى وف تفكيرى ...... wewfq ....وانا عن نفسى هسمى للة فرحى(ليله من العمر)موش ليلة العمر.......لانها اكيد هتكرر فرحتها وانا مع جوزى وبحبه وبحترمه..........وربنا يستر بقا ومانبقاش وحشين يوم الفرح Sad
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونحرة الحرائرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: حرة الحرائر






...لا تحاول ان تعيد حساب الامس وماخسرت فيه
...فالعمر حين تسقط اوراقه لن تعود مرة اخرى
...ولكن مع كل ربيع سوف تنبت اوراق اخرى
...فانظر الى تلك الاوراق التى تغطى وجه السماء
...ودعك مما سقط ع الارض ,,,فقد صار جزءا منها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود عبد القادر
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 7217
نقاط : 59806
السٌّمعَة : 68
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : layaly2052717@yahoo
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.meetazoon.com




مُساهمةموضوع: رد: ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!   الأربعاء فبراير 02, 2011 7:53 pm



مشكور لمروركم جميعا
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود عبد القادرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

ممكن زوجتك ترقص لنا ؟؟!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
انتقل الى: