شباب طموح ....من ميت عزون
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا

نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا

نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا وسهلا بكـ يا :  زائر
آخر زيارة لك كانت: الخميس يناير 01, 1970
لديك: 8 مساهمة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون

مُساهمةموضوع: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 1:10 am

[b]عفواً قبل أن تشرع فى قراءة الموضوع وتتهمنى بعد ذلك بعدم الوطنية أو تتهمنى بأنى ضد فلان لصالح فلان ، فإن الموضوع الذى أمامكم مناقشة على المدونة هدفها فضح الانسان الذى شرع يقول هذا الكلام على وائل غنيم وقد أعطانى اللينكات الخاصة بالموضوع وأتهمنى بالخوف اذا لم انشرها وتحدته اننى لا اخاف وسوف انشرها مع اللينكات التى ارسلها لى مع توضيح ذلك واللينكات هذه للاطلاع على الماستر، فإذا كان لأحدكم تعليق أو رد يفند مايقوله فالينشره دون تجريح فى شخص وائل غنيم

https://www.facebook.com/GhonimTraitor

http://waleedbesho.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

نفس _الحظاظة التى يرتديها جيبس يرتديها غنيم)

افتح وشوف الصورة وحط تعليقك يمكن نعرف نوصل لحل وائل عميل للماسونية ياجماعه واللى مش عارف يعنى ايه ماسونية ياخد اللينك اللى هحطه دلوقتى ويقرا الموضوع ده

http://www.3nazh.com/vb/showthread.php?t=16792

أكادمية ماسونية عليها شعار التى شيرت الذى يرتديه وائل غنيم

ثانيا ناخد الموضوع تدريجيا بقى ركزوا معايا الله يرضى عليكم من الاول خالص من اول ماعمل صفحة خالد سعيد وقال انا صاحب خالد انا من اسكندريه انا بزور والدته ومكناش نعرف مين صاحب الصفحه اساله بقى بتدور فى عقلى وخنقانى هل هو كان عارف ان الصفحة هتتشهر اوى كده وماكانش راضى يقول شخصيته الحقيقيه خوفا من اليوم اللى هتبقى فيه الصفحة نص مليون؟كدب علينا ليه وقال انا صاحبه عشان تبعد عن الحكومة طيب وهو انت كنت عارف منين ان الصفحة دى هتوصل للعدد ده ومرتب مع نفسك الكدبة من اولها دى نقطة مهمة اوى لازم تركزوا عليها واسالوا الناس اللى مشتركة فى الصفحة من اول ماتعملت زمااان وعلى فكرة اخبار جاية لينا بقوه ان اول من عمل صفحة كلنا خالد سعيد مخطوف وزرعوا الانسان ده مكانه ثالثا فى حد فى مكانته دى والمكانه اللى هو فيها دى ومرتبه يحس بالناس اوى كده طيب ازاى وانت مسافر برة حسيت بيهم انت حد يقولى انا مجنون وانتوا العاقلين قاعد فى الامارات وعنده فيلا ومتجوز امريكية كمان خلوا بالكم هيحس بينا امتى ولا حس بالبلد امتى حد يقولى هل فيه واحد من اللى مشتركين فى الصفحة من البداية كان يحس ان اللى بيتكلم ده مش ساكن معانا فى مصر رابعا حصل اللى حصل وكله راح يجرى ويقول اين وائل غنيم اعتقلوا وائل غنيم طيب مين وائل غنيم ده ياجماعه قالك صاحب صفحة كلنا خالد سعيد وشغال فى جوجل تعالوا بقى لنقطة فيديو الاعتقال حد ارجوكم شوفوا الفيديو بعقلانية ابوس ايديكم حرام بجد شوفوا الفيديو ايه حصل وهما داخلين عليه بيقبضوا عليه تمثيلية الوحيد من وسط الصف الاولانى اللى اتاخد والراجل بتاع الشرطة وهو بيجرى عليه ياخده ركزوا فى الفيديو هتلاقيه بيجرى عليه كانهم فعلا رايحين ياخدوا الشخص ده بالزاااااااات من وسط الناس دى قفشه كانه قافش قاتل محترف ولا بتاع الكاميرا وهو بيصور ياعينى جاية تصوير بطىء ومركز عليه كانه بيصور فيلم هيتعرض للناس واللينك اهو عشان تشوفوا الفيديو وهقول تانى شوفوا الفيديو بعقلكم يامصريين مش بقلبكم الغلبان الطيب وقال فى الحلقة انه اتاخد بليل والفيديو كان الصبح من وسط المظاهره
https://www.youtube.com/watch?v=k3v-owMV38w&feature=player_embedded

رابعا جووووووووووووجل بقى عارفين يعنى ايه جوجل يعنى مش بتكلم عن شركة اى كلام بتكلم عن جوجل اللى اشترت موقع اليوتيوب واللى اى طفل صغير بيقعد عالكمبيوتر عارف يعنى ايه جوجل جوجل طلعت بنفسها تسال عن اختفاء مدير تسويقها فى الشرق الاوسط لا ومش كده وبس وتخصيص رقم تليفون للادلاء باى معلومات عنه هقول تانى انا مجنون وانتوا العاقلين هى جوجل ده سوبر ماركت عندها مدير تسويق واحد بس فى الشرق الاوسط وايه كمان كانت عارفه انه طالع مظاهرات؟؟؟؟!!!عشان كده اول ماختفت سالت العالم كله عليه وال ايه كمان لما اتعرف ان وائل غنيم معتقل كل المسئولين الكبار وتوجيهات من مسئولين كبار فى العالم بالافراج عن وائل غنيم ليه هى جوجل كانت عارفه انه صاحب صفحة خالد سعيد خامسا الافراج افرجوا عن البطل اللى احنا ماكناش عارفين هو بقى بطل امتى وكل الاعلام راح صور معاه ومش عارف مين قال للناس وهو معتقلينه ان ده صاحب صفحة كلنا خالد سعيد ولما النت كان فاصل عن مصر كلها دخل كتب فى صفحته وال ايه كان داخل ارضى 0700 سادسا العاشرة مساءا اول ماصور الشهداء اتعرضت بالميوزك الحزين بقى وقلوبنا اتقطعت وهو ياعينى ماكانش قادر يبص للكاميرا وعمال يعصر فى نفسه عشان ينزل الدمووووع ولما حس انها مش هتنزل ال انا مرووووووووح هههههههههههههه ومن اول ماتكلم وهو عايز يعيط باى طريقة لاحظا ياجمااعه من اول الحلقة هيموت ويعيط ويحنن قلب الناس عليه وكلامه متنااااااااقض جدااااا سابعا التفوييض اول مالبرنامج خلص لقينا صفحة بتضرب بقوة الفيس بوك وهى صفحة انا بفوض وائل غنيم شايفين الكلمة بفوض يعنى اى حاجة يعملها انا همشى وراه واشمعنى الصفحة دى بالزات اللى اقتحمت يقوة كده دى كانت فى خلال ساعه 100 الف ياجماعه فهمونى الله يرضى عليكم يمكن انتوا فاهمين حاجة انا مش فاهمها ثامنا المظاهرة كانت طالعه فى البداية بهدف رفع مستوى دخل الفرد واصلاحات اجتماعيه فجاة لقيناه بيتكلم فى الدستور وفى مواد هو احنا من امتى بنفهم فى الدستور ياجماعه كام واحد فينا حافظ الدستور بتاعنا ده بيتكلم عن ايه بعد كده اتقلبت انه بيطلب من الريس يمشى فاكرين لما كلنا دخلنا قولناله كفاية الله يرضى عليك فى مجزرة دموية هتحصل كفاية هو الريس قال خلاص هيتنحى اهو فى نهاية الفترة زى ماحنا عايزين ماعبرنااااش وبرده عمل اللى فى دماااغه تاسعا قبل التنحى قبل التنحى قال على تويتر والله اول مالريس مايتنحى ونعمل اللى احنا عايزينه هسيب الحياة السياسية دى تماما وارجع لحياتى الطبيعيه دلوقتى بيجهز يعمل حزب للثورة يكون القائد زى مابرده قال ياجماعه والله انا ماهقول انا اسمى ايه انا بحب البلد دى ومش هقول اسمى حتى لو البلد نالت اللى هى عايزاه وجيه يوم المظاهرات اتعرف وعرفنا اسمه كدااااااااااب كبييييير ومتناقض وخليكوا ماشييين وراه لغاية بعد عشرين سنه هترجعوا تقولوا ياريت اللى جرى ماكان بعد ماتلاقوا مصر دى اتدمرت خااااالص واتقسمت عاشرا وقت التنحى وقت التنحى قائد الثورة الهمام اللى بيطلب من الناس انهم مش يغادروا التحرير كان قاعد فى بيتهم والناس فى التحرير ماروحتش بقالها اسبوعين بزمتكم لو انت راجل عامل ثورة او عضو فى ثورة ووطنى اوى كده هتروح بييتك خااااالص وادى فيديو يدل انه كان فى بيتهم وقت ماحصل التنحى اللى كلنا كنا عايزينه مافيس فصال فى كده لينك الفيديوهات اهى اول مرة من البيت بعد كده نزل الشارع بعد كده كان مع خالد النبوى ده بالزمة قائد الثورة انا لو عامل ثورة ونجحت اول حاجة هعملها ايه هروح التحرير للناس اللى قلبوا الدنيا معايا واباركلهم ده بقى ماعملش كده خالص وفى الفديو اللى هو بيرقص فيه مع خالد النبوى ياراجل فى حد يرقص بالمنظر وفيه شهداء ماتوا كتير عشان الحدث ده هو ده زعلك عالشهداء اللى دمهم مابردش
https://www.youtube.com/watch?v=3XTkG75L7c0&feature=player_embedded

https://www.youtube.com/watch?v=q8zEc6NvL4I&feature=player_embedded

https://www.youtube.com/watch?v=qNTbSJx-ir4&feature=player_embedded

بعد التنحى اللعبة بدات تتكشف اكتر لما قال انى بشكر البرادعى اللى كان السبب فى انى اتحركت وغيرت البرادعى الامريكى رئيس الطاقة الزرية فى العالم واللى بسببه امريكا دخلت العراق واللى بنته متجوزة واحد مسيحى هو ينفع مسلمة تتجوز واحد مسيحى اعقلوها بقى وشوفوا المخطط الكبير اللى بيحصلنا عايزينا كلنا نجرى وراه هو يقول اى حاجة نقول امين هما مسكوا الشباب وزرعوا فى وسطنا قائد شاب عمرنا ماسمعنا عنه ليه بيشكر البرادعى لانه البرادعى هو اللى مسموح له يترشح فى الرئاسه مش وائل غنيم حسب الدستور البرادعى اللى قال انى مش هرشح نفسى الا اما يطلب منى الشعب واهو وائل غنيم بيحنن قلب الشعب عالبرادعى فوقووووا بقى شبكة رصد واللى هو كان مدعمها واللى طلعت فجاة وبقينا بناخد كلامها انه ثقة ومعظم الناس اللى بتفهم اللى شاركت فى رصد حست ان الموضوع بدا يتقلب انها تحريضية اكتر من اللازم وهسيب الفيديو الخطييييييير ده يتكلم مش هتكلم انا اللينك اهو
https://www.youtube.com/watch?v=r3QqyuaJZ7Y&feature=player_embedded
كدبة كبييييرة لاتغتفر قال فى العاشرة مساءا انه ماتضربش وكتب بوست عالصفحة انه اتضرب وطلع ميتينه فى امن الدولة وناااس كتير شافت البوست ولما حس انه بدا يخرف مسح البوست بس بعد ماناااااااااااااااااااااس كتييييييير اوى شافته ادخلوا اسالوا فى صفحتوا وانتوا هتعرفوا كام واااااااااحد شاف البوست ده ازاى قال انه ماتضربش وحاول يقنعنا بكل مايملك فى البرنامج انه ماتضربش وجاى دلوقتى يقول اتضربت واتبهدلت حسنى مباااااارك الجبااااااااار سؤال سالته لنفسى كتيييييييير هو حسنى امبارح بكل مايمتلك من تكنولوجيا حديثه ومهندسين الكترونيات شغالين تحت ايده ماكانش عارف مين صاحب الصفحة دى اللى من قبل مالمظاهرات ماتتم وامريكا وكل الناس بتقول ان الصفحة دى ليها دوووووووور سياسى كبير فى مصر الا لو اذا ان واااااااااائل ده حوووووووويط اوى وخافى التتبع عنه وانه مافيش حد يعرف مين ده وده يدل انه تقييييييل اوى ازاى حسنى مش قادر يقفله الصفحة بتاعته ياراجل ده لو اى حد فينا كان اتكلم فى السياسة عالبروفايل بتاعه كان البروفايل بيتوقف انا اتوقفلى اربع بروفايلات الصفحة دى ماكانش حسنى قادر يوقفها ازاى ده الفيس بوك كان بيوقف بروفايلاتنا اللى بتتكلم فى السياسة عشان خايفين من حسنى يوقف الفيس بوك عن مصر هل لو امريكى او اى جنسية كانوا بيتكلموا فى السياسة كان بيتوقف بروفايلاتهم زى ماكان بيحصلنا لاااااااطبعااااااا اما دول كانوا خايفيين من حسنى اكيد الفيس بوك ليه فرع فى مصر وهو المتحكم بالسياسة دى استفتااااء تفويض فى استفتاء حصل فى صفحة افوض وائل غنيم عايز حد يفهمهونى اصله ماسخ اوى ومش عارف اهضمه موقفك من تفويض وائل غنيم 1أفوضه تفويض معلق بالحفاظ على إستقلاله عن أى جماعات سياسية ذات مصالح 2أفوضه تفويضاً مطلقاً غير معلق بشرط معين …. حد يفهمنى ايه لازمة الاستفتااااء ده ارجوكم حووواااار ترجمة جوجل كلنا شوفنا حوار ترجمة جوجل اللى حصلت وازاى جيه البطل المغوااار فى اخر لحظة بحصانه وسيفه وعدلها وكسب حب الجماهير بزيادة انا عايز ايييييييييه!!! فى ناس كتير هتقولى بعد ماصدعتنا وقرفتنا كده انت عاااااايز ايه اقولكم انا مش عايز وائل غنيم مايبقاش بطل الثورة وانا اللى ابقى بطل الثورة لالالا انا عاوز اولا احنا حققنا اللى احنا عايزينه ياريت البطل وائل غنيم يتخلى عن الحياة السياسية زى ماقالنا والدكتور المحترم البرادعى ياريت مايرشحش نفسه فى الانتخابات القادمة والاخوان المسلمين يحترموا كلمتهم فعلا ومايرشحوش حد فى انتخابات الرئاسة شوفتوا انا مطالبى سهله ازاى ياريت بقى ياستاذ وائل تنفذها انت والدكتور البرادعى بتاعك اللى انت وهو عايشين برة مصر بقالكوا فترة ماحدش عارف عنكم حاجة كل بقى ماندخل نقول الكلام ده فى البيج عنده يتمسح كلامنااااااااا لييييييييه ده بدل ماتدخل ترد علييييينااااااا ممكن التفكير يوصل لكده اه ويوصل اكتر من كده عايزين تفهموا اليهود يقدروا يعملوا ايه اليهود يقدروا يعملوا كتير اوى اوى اتفرجوا على مسلسل محمد صبحى فارس بلا جوااااد اللى قل عرضه عالتلفزيون المصرى بسبب الحقايق اللى فيه اتفرج مثلا على مسلسل قضية صفية اللى كان فى رمضان اللى فات تعالى بقى للاجنبى زى مسلسل بريزون بريك ولا لوست اللى توه العالم كله وكنا بنتفرج عليه واحنا مبهورين باللى بيحصل فيه اتفرج على فيلم سولت ياجماااااعه الناس دى تفكيييييرها عالى اوى اوى دلائل هتدعم موقفى اكتر من هو وائل غنيم اضغط عاللينك التالى
[/b]

منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com

أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونابو امانىمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: ابو امانى

ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 1:13 am

الموضوع منقول من
http://elnisrelmasry.maktoobblog.com/1619841/%D8%AD%D9%82%D9%8A%D9%82%D8%A9-%D9%88%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D8%BA%D9%86%D9%8A%D9%85-%D8%B9%D9%85%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%8A%D9%83%D9%89-%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%89/
ادخل وشوف بنفسك

بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com

Share/Bookmark

منتدى شباب ميت عزون

محمد داوود
محمد داوود

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 3:10 pm

اتقي الله اخ سامح ليه تظلم الراجل هل انت متاكد من الكللم ده عشان تقول كلب وعميل

لا حول ولا قوة الا بالله

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمد داوودمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمد داوود

واحد من الناس
واحد من الناس

المميزالمميز
ذكر

http://www.as7abco.com/vb

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 3:27 pm

بطلو بقه اشاعات احنا اكبر من كده بكتييييييييييييييييييييييير والله

وحكايه حظاظه وبتاعه ايه الكلام الفاضى ال الواحد بيقراه ده

المفروض نفكر فى ال جاى وايه ال ممكن يحصل بدل ما نقعد نعمل اشاعات على الفاضى والمليان

لا حول ولا قوه الا بالله

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونواحد من الناسمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: واحد من الناس

الســـــهل الممـــــتنع
الســـــهل الممـــــتنع

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 4:10 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

معرفة الاخرين علم .. ومعرفة الانسان لذاتة ذكاء

وسلاموا عليكم

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالســـــهل الممـــــتنعمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: الســـــهل الممـــــتنع

IBrahem mehrem
IBrahem mehrem

ولاد البلدولاد البلد
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 4:56 pm

انا مع محمد مش من السهل اننا نحكم على حد بالسرعة وبالطريقة دى لازم نبقى رزينين شوية والحظاظة دى مصر كلها بتلبس حظاظات ولا ايه
احنا اتسرعنا فى الحكم عليه استاذ ابوامانى

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونIBrahem mehremمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: IBrahem mehrem

الماضي المجهول
الماضي المجهول

ولاد البلدولاد البلد
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 5:20 pm

كلنا نعرف انه مش موجود في مصر ولا يحب مصر

مثله مثل البرادعي وغيرهم

ولكن من قال عليه انه بطل الثوره

عمل ايه وكان فين

انا من مؤيد موضوعك ياسامح

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالماضي المجهولمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: الماضي المجهول

محمد داوود
محمد داوود

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 5:27 pm

براحتك انت حر .. هتتحاسب علي ظلمك لواحد بتقول عليه كلب وعميل

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمد داوودمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمد داوود

حرة الحرائر
حرة الحرائر

المميزالمميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 6:51 pm

---بعد اذنك يعنى استاذ سامح --ماعتقدش ان وائل غنيم كدا كعميل او حتى انسان مستهتر بوطنيته
لانوا كان من اول المقبوض عليهم من اول يوم ف المظاهرات يعنى ماعملش حاجه محرضاه عليها امريكا الا اذا كانت محرضاه انو يدخل نفسه السجن والامن يهينوه وضربوه زى ما كلنا عرفنا لما طلع وقال ال حصل ف العاشرة مساءا
اما بالنسبه للماسونيه هبعد بحثى ع النت فمعناها (البناؤون الاحرار) وهى مجموعه من الاشخاص كدا لهم تفكير واحد واسلوب واحد ف الدنيا وافكار عن العقائد والايمان وهى منظمه تتميز بالغموض والسريه ف افكارهم وده السبب ال خلى كتيييييييييييييييييييييير يعطوا نتايج سلبيه عنها منها انها منظمه تسعى للسيطرة ع العالم وع حكم جميييييييييييييييييع الدول بافكارهم ---وفعلا معظم لبسهم واخد الشكل ال ف اللينكات ده --
بس مافى كمان تيشرتات عليها كلام اجنبى وامريكى وعليها صور زى جيفارا ال المعظم بس شايفه شيعى وبرضو ف تيشرتات عليها علامة هتلر دى الاكسات المقلوبه --واكييييييييييييييد التيشرتات دى بتتباع لكل الناس زيها زى الاكسسوارات وهظاظات الشباب
فوارد طبعا يا استاذ سامح ان اى حد يرتدى هذه الاشياء -----فاكيييييييييييييييييييد وارد ان وائل غنيم بصفتح شاب مناضل وثورى يبقا عنده ميل لارتداء الحاجات دى كنوع مثلا من اثبات انو جيل واعى بكل حركات السياسه حتى ف اللبس
............. azoon

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونحرة الحرائرمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: حرة الحرائر

ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 8:39 pm

محمد داوود كتب:
اتقي الله اخ سامح ليه تظلم الراجل هل انت متاكد من الكللم ده عشان تقول كلب وعميل

لا حول ولا قوة الا بالله
ياخ محمد انا قولت الموضوع منقول يعنى مش كلمى
وانا بحثت لما جيبت رابط الموضوع وقولت ان الموضوع منقول
ياخىانت شوفت حديت هذا المدعوا وائل غنيم مع منى الشالى
انا لما شوفته عرفت انه منفق وكداب
وانا مش هسمحك على كلمه اتقى الله من اين انت تحكم عليه وتقول اتقى الله
لوعرفتنى عن قرب تعرف كويس انى متقى الله ومش مستنى كلمك الجرح لى
شكرا

Share/Bookmark

منتدى شباب ميت عزون

ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 8:45 pm

عفواً قبل أن تشرع فى قراءة الموضوع وتتهمنى بعد ذلك بعدم الوطنية أو تتهمنى بأنى ضد فلان لصالح فلان ، فإن الموضوع الذى أمامكم مناقشة على المدونة هدفها فضح الانسان الذى شرع يقول هذا الكلام على وائل غنيم وقد أعطانى اللينكات الخاصة بالموضوع وأتهمنى بالخوف اذا لم انشرها وتحدته اننى لا اخاف وسوف انشرها مع اللينكات التى ارسلها لى مع توضيح ذلك واللينكات هذه للاطلاع على الماستر، فإذا كان لأحدكم تعليق أو رد يفند مايقوله فالينشره دون تجريح فى شخص وائل غنيم

Share/Bookmark

منتدى شباب ميت عزون

ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 7:50 am

الاخ واحد من الناس
انت سيبت الدنيا كلها ومسكت فى الحظاظه
لا ياخى
الموضوع مش حظاظه وكل مصر بتلبس حظاظه
الموضوع انك تعرف ان دة تدبير امريكى مش اكتر
ومش اشاعات زاى مانت قولت كم لو وائل غنيم دة واحد من اهلك
اقرأ الموضوع ياخى وانت تفهم نقصد ايه
شكرا لك

Share/Bookmark

منتدى شباب ميت عزون

casbar
casbar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 11:44 am

مش مهم مين وائل حتي ولو ماكانش مصري المنطق بيقول ان نضع ايدينا في ايدي اي احد مادام في اتجاة مصلحة بلدنا

مش مهم مين البطل المهم الي جاي لازم نستغل الاحداث دي لازم نتغير بالفعل مش لازم نبص لورانا gffgg gffgg gffgg

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونcasbarمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: casbar

محمود احمد داود
محمود احمد داود

ولاد البلدولاد البلد
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 12:51 pm

واذا قيل له اتق الله أخذته العزة بالأثم

يا اخ سامح عادى ان حد يقول لك اتق الله

النبى صلى الله عليه وسلم وهو من هو قال الله له يا ايها النبى اتق الله

اى داوم على تقواه

فما حد يقولك اتق الله خدها عادى وهيا مش خرح ولا حاجه

ثلنيا اما حضرتك تنقل موضوع يبقى انت متبنى وجهة النظر دى
واما حد يناقشك فيها ما تقلش انا ناقل الموضوع
امال ناقله له

ثالثا

انا مش هتكلم انه هو عميل ولا مش عميل

عاوز اعرف من حضرتك ايه مصلحة امريكا واسرائيل انهم يعملوا ف مصر كدا

على اساس ان مبارك كان بيحارب اسرائيل وفاتح المعابر للفلسطنين يعنى ولا ايه

يا ريت افهم من حضرتك ومش هتكلم عن وائل غنيم الوقتى

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود احمد داودمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود احمد داود

ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 4:32 pm

عاوز اعرف من حضرتك ايه مصلحة امريكا واسرائيل انهم يعملوا ف مصر كدا

مصر الى عيشنا وهنموت على ارضها شربنا من نيلهاودافعنا عنها و.....و......و......

كل ده وفى الاخر تبقي مصر مصدر للخراب وكل ده ليه ولصالح مين

لصالح امريكا واسرائيل ...

بيدفعوا الالاف عشان يخلو مصريين يعملوا مظاهره

يبقي المصريين البلطجيه يدمروا مباني ومحلات واقسام مصر

ده فاضل انهم يدمروا المشتسفيات زى ماتهجموا على مستشفى57357لسرطان الاطفال

انا جوايا غل عايزاه اخرجه وعايزة اقولهم خلالالالالالالالالالالالاص كفاااااااااايه اوووووى كده

مظاهره عاديه ماتوصلش للدرجه دى
ماتوصلش انهم يدخلوا البيوت ويسرقوا الى فيه يدخلوا المحلات ويسرقوا الى فيه ويحرقوا دول اسمهم سااااااارقين مشش مظاااااهرين

ومن بينهم الحراميه ولاد السجون ..........

كلامي مش هيخلص لاني انا بحب مصر ومابحبش اى عدو من بره او من جوه انه يدمر مصر والقنوات كلها تكون بتتكلم عننا عيب اووووى كده

وفى الاخر بدعي من كل قلبي لله عز وجل ان يرفع شأن مصر وتقدمها وان ترجع مصر كما هي بلد الامن والامان

وكدة اخ محمود البلد تكون فى ايدى الغرب وبعد كدة ام الدنيا تموت
عرفت ولا لسه

Share/Bookmark

منتدى شباب ميت عزون

محمود احمد داود
محمود احمد داود

ولاد البلدولاد البلد
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 5:07 pm

لا طبعا كلامك مش مظبوط اخ سامح
عايز تقتعى ان مصر قبل كدا ماكانت خراب
وهما بيلبعبوا بالمليارات و40 ف الميه من الشعب تحت خط الفقر
وحضرتك بتقول ان امريكا عطت لهم كام الف علشان يعملوا كدا
على اساس ان امريكا مبتعطيش سنويا مليار ونص لحكومة مصر
اللى المفروض بتصرفهم ع الشعب والمؤسسات الشعبيه
لكن الكل عرف الوقتى الفلوس دى كانت بتروح فين

وبرده كلوا عرف مين البلطجيه اللى كانوا بينهبوا واللى اتمسكوا بزى مدنى ببطايق امن مركزى
وبرده كلوا عرف مين اللى طلع المساجين علشان يخوفوا الشعب
مش وائل ولا الشباب اللى زى الورد اللى ضحوا بارواحهم علشان نبقى دوله زى الناس

للأسف معظمنا مغيب

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود احمد داودمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: محمود احمد داود

ابو امانى
ابو امانى

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 7:46 pm

اخ محمود انا مع الثورة ومش ضد حد
انت فهمنى غلط
بس هناك من يتلعب بنا
من الداخل او الخارج
اهم حاجه عندى نعيش فى امان
وبس
وشكرا ليك

Share/Bookmark

منتدى شباب ميت عزون

casbar
casbar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 11:32 pm

تسلم يا محمود فعلا اغلب الناس كدة مش عرفين الحقيقة والكل بيقول كفاية انة معيشنا في سلام وميعرفوش ان في الحقيقة كنا في زلة
وبردة ميعرفوش ان اي تغير لازم يكون فية شوية الم زي بالضبط لما تستاصل جزء فاسد من جسد لازم اكيد الجسد يتالم.

والحقيقة انة مكنش سلام ولا حاجة زي ماشوفنا كان قمع واحيانا ارهاب زي بالضبط ماشوفنا اتهام العادلي بتفجير كنيسة الاسكندرية
وانا لا اسبعد زلك والدليل هو انة طوال ثلاثة اسابيع لم نسمع باي من زلك رغم اتاحة الفرصة طبعا في تلك الفترة ؟؟؟
mabri

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونcasbarمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: casbar

خالد القاضى
خالد القاضى

القلم المميزالقلم المميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 3:49 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تعرفوا اهم ما فى الموضوع اننا نفكر بجديه ومنبكيش على اللى فات
مصر فى عهد جديد
بمعنى محتاجه كل ذرة تفكير للاصلاح والرقى مش للخلاف
الشباب الجميل وصل بمصر الى ما كان يحلم به كل واحد فينا وظهر اد ايه احنا كنا فى وهم من ناس كل همهم النهب والسرقه
وان شاء الله يأخذوا العقاب او يظهروا ابرياء
امريكا او اسرائيل اذا كان لهم دخل فى ان مصر تتحرر من الظلم فكل الشكر لهم
ولكن ان نغيب عن الواقع و بأيدينا نستطيع ان نعبر تلك المرحله هذا فعلا ما يريده العالم من قريب او بعيد
ان يغيب دور مصر وتصبح زى اى دوله مفككله لا وزن لها
الوزن والقيمه مرتبط بينا
يا ريت نفكر ولا نستمع لاصحاب المصالح المستفيدين من دمار مصر
جزاكم الله خيرا

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونخالد القاضىمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: خالد القاضى

راجي حب الملك جل جلاله
راجي حب الملك جل جلاله

المميزالمميز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى   حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى Icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 4:38 pm

خالد القاضى كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تعرفوا اهم ما فى الموضوع اننا نفكر بجديه ومنبكيش على اللى فات
مصر فى عهد جديد
بمعنى محتاجه كل ذرة تفكير للاصلاح والرقى مش للخلاف
الشباب الجميل وصل بمصر الى ما كان يحلم به كل واحد فينا وظهر اد ايه احنا كنا فى وهم من ناس كل همهم النهب والسرقه
وان شاء الله يأخذوا العقاب او يظهروا ابرياء
امريكا او اسرائيل اذا كان لهم دخل فى ان مصر تتحرر من الظلم فكل الشكر لهم
ولكن ان نغيب عن الواقع و بأيدينا نستطيع ان نعبر تلك المرحله هذا فعلا ما يريده العالم من قريب او بعيد
ان يغيب دور مصر وتصبح زى اى دوله مفككله لا وزن لها
الوزن والقيمه مرتبط بينا
يا ريت نفكر ولا نستمع لاصحاب المصالح المستفيدين من دمار مصر
جزاكم الله خيرا

ده أحلى كلام

جزاك الله خيراً أبو عمر

يا نفوق كده ونفهم بقى إن البلد محتاجه شغل كتيييير عشان نبقى في مصاف الدول المتقدمه إن شاء الله

Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونراجي حب الملك جل جلالهمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: راجي حب الملك جل جلاله

حقيقه الكلب العميل "وائل غنيم" الامريكى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
انتقل الى: