شباب طموح ....من ميت عزون
أخي أو أختي طبعاً على حسب

اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك

فكم يسرنا ويسعدنا إنضمامك لعائلتنا المتواضعة والمحبه

التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا


نرجوا التسجيل واهلا بك مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد معنا

واذا وجدتم اي صعوبه في التسجيل يرجي كتابتها في قسم الشكاوي اسفل المنتدي

او تراسلونا علي ايمال layaly2052717@yahoo.com


اهلا وسهلا بكـ يا :  زائر
آخر زيارة لك كانت:
لديك: 8 مساهمة
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

 

 الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
S@AD.D@WOD
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 1024
نقاط : 47688
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 04/02/2010
الموقع : saaddawood77@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الإثنين فبراير 21, 2011 9:24 pm



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الخلاصه يا شباب وفتيات ميت عزون
الموضوع باين من عنوانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!


ميت عزون ستظل ف القلب

يا شباب احنا الوقتى منتقضين ومختلفين ومعارضين
ليييييييييييييييييييييييه وف ايييييييييييييييه
؟؟؟؟
؟؟؟
الوقتى الشيخ \\خالد جزاه الله خيرا
مدير المنتدى

الأشرااااف
انا من وجهة نظرى ان احنا شباب واعيييين فاهميييين دارسيييين وأظن الأغلبيه شباب وفتيات (((جامعى)))...

أنا شايف ان أى حد مصلحته أو حريص على النهوض والتقدم لهذا المنتدى
قسما بالله هيعما كل ما بوسعه ف سبيل هذا المنتدى العظيم

ف أنا موش شايف انو يبقى فيه اشراف ولكن لقواعد وقوانين المنتديات
فالشيخ خالد ومحمود عبد القادر
يشوفوا الأصلح وبرده اللى حريص واللى شايف انو هيبقى قد المسؤليييه أو بمعنى أصح مش غاوى مشاكل
يتفضل بالترشح والبقيه عليهم الاختيار

أما بقى اللى الواحد بيشوفه ده فلااااااااااااااااااا يليق بسمعة ميت عزون ولا بشباب ميت عزون

ميت عزون ستظل ف القلب

فا اللى خايف على المنتدى والله والله من غييييير اشراف ولا وجع دماغ هيعمل ويدى للمنتدى كل ما بوسعه وجهده ....

وجزاكم الله خير الجزاء
وأسأل الله أن يهدينا جميعا
وأن يوفقنا الى ما يحبه ويرضاه....

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته..

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونS@AD.D@WODمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: S@AD.D@WOD




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود ليالي فون
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 40
نقاط : 40627
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/02/2011
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الإثنين فبراير 21, 2011 9:29 pm



تسلم يابو السعود

وانا كمان بقولها اللي مش عاجبه المنتدي الباب مفتوووووووح


وياريت كل واحد حريص علي ميت عزون يظل في المنتدي

واللي مش عاجبه حالنا مع السلامه

وميحورشي كتير سواء برسايل خاصه او بعمل اي كلام في الفاضي

لمعظم الاعضاء لقلب حال المنتدي

وياسلام تلاقي في ايام المشاكل اعضاء كتير بتدخل

ما تفكروا ليه والله علشان يولعوها
علي راي المثل

وقت القصعة نبقى تسعة ووقت الحاجة نبقى وحادى

وياسلام بالصدفه بقرأ ارشيف الدردشه نعم لقيت اهانات ليا كتير جدا

ولكن والله لا تؤثر نهائي لأنها من شوية حيوانات قسما بالله حيوانات

وال ايه واحده تقوله هو فيه ايه في المنتدي اصل مدخلتش من زمان

ياخراااااااااااااااااابي ايييييييييييييه فين انتي من زمان

ليه الوقتي تدخلي دا لو كنتي واحده اصلا


والتانيه تقولك مش لاقيه مواضيع في المنتدي

ما تكتبي انتي ياشيخه ولا ايدك مقطوعه

اعوذ بالله من الاشكال اللي زي دي

قسما بالله ما يعتبروا بشر

وياريت كلنا نهتم بالمنتدي ونترك المشاكل بقي ونهدي شويه

لأن كل هدفنا من المنتدي ميت عزون

وكتابة اي خير جديد لاخواننا المسافرين


ولي عوده للموضوع

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود ليالي فونمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
ملاك الحب
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 321
نقاط : 43123
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 01/10/2010
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الإثنين فبراير 21, 2011 10:15 pm







خلاص الموضوع منتهى يا جماعة ونبدا صفحة جديدة

(( ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم واذا اراد الله بقوم سؤ فلا مرد له وما لهم من دونه من وال))

صدق الله العظيم

والكلام لية قبل حضراتكم

يا ريت منقلبش فى الماضى

ومش عيب ان احنا نعبر براينا

بس يريت نراعى فروق السن او بمعنى اخر الا لفاظ

وما نوقفش لبعض على الوحدة

(( ربنا اتنا فى الدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار . ربنا انك من تدخل النار فقد اخزيتة ومال الظالمين من انصار))

(( ربنا اجعل هذا البلد امنا وارزق اهلة من الثمرات من امن منهم بالله واليوم الاخر احفظ شبابها ونسائها لما فية الخيير واجعلهم متحابيين فيما بينهم وابعدهم عن المفاتن والمعاصى .. انك ولى ذلك والقادر علية ))

دمتم بخيير ووفقكم الله
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونملاك الحبمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: ملاك الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود ليالي فون
avatar

الادارهالاداره
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 40
نقاط : 40627
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/02/2011
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الثلاثاء فبراير 22, 2011 6:30 am



hisham_king darkness كتب:




خلاص الموضوع منتهى يا جماعة ونبدا صفحة جديدة

(( ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم واذا اراد الله بقوم سؤ فلا مرد له وما لهم من دونه من وال))

صدق الله العظيم

والكلام لية قبل حضراتكم

يا ريت منقلبش فى الماضى

ومش عيب ان احنا نعبر براينا

بس يريت نراعى فروق السن او بمعنى اخر الا لفاظ

وما نوقفش لبعض على الوحدة

(( ربنا اتنا فى الدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار . ربنا انك من تدخل النار فقد اخزيتة ومال الظالمين من انصار))

(( ربنا اجعل هذا البلد امنا وارزق اهلة من الثمرات من امن منهم بالله واليوم الاخر احفظ شبابها ونسائها لما فية الخيير واجعلهم متحابيين فيما بينهم وابعدهم عن المفاتن والمعاصى .. انك ولى ذلك والقادر علية ))

دمتم بخيير ووفقكم الله



تسلم ياهشام
ودا اللي كنت منتظره ياهشام

وانا عارف والله ان قلبك طيب وانسان محترم واصلك محترم

فالحمد للرحمن الذي هدانا


وصدقوني الاداره مش انها تطرد اعضاء وتوقف عضويات عن المنتدي

بل بالتفاهم والكلمه الحسنه فوق اي دكتاتوريه

وبقولها لكل شخص قال اني خيال ماأته او ماليش لزمه في المنتدي

او زي ما بتقول ياصديقي المحترم

بجملتك في الدردشه

بس الاول كان خيال مأته

دلوقتى ما حصلش حتى قفه


يااخي والله ربنا يعلم انا بعزك ادأيه بعد اي حاجه بتعملها فيا

يااخي راعي ضميرك لو حد غيري كان كلمك ازاي

وفوق بقي من الغيبوبه اللي انت فيها

وربنا يعلم انا بحب مصلحتك ازاي

وربنا يوفقك

وغير البنوتات القمرات اللي بتدخل وقت الاكل زي الاستعمار الامريكي

وقت الهيصه نعمل اللي علينا ونولعها ياشيخه اتقي الله

وبقولكم في البدايه او اقولك انا مش مسامحك علي الكلمه دي

بس اعلم اني اعمل في المنتدي بعقلي ثم قلبي

وربي يعلم مدي حب هذا الصرح لضميري

وربنا يهديكم ويهدينا الي الخير دائما وفعل الخير وراحة الضمير

فياريت ياجماعه لا نميل بأذننا الي هذا الكلام الغراض الذي ليس له اي معني

والكل عارف وكل الاعضاء عارفين طيبة محمود عبد القادر والحمد لله

انا عارف ضميري كويس اوووي وعارف حب قلبي للناس ازاي

والسلام ختام


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود ليالي فونمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
IBrahem mehrem
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 421
نقاط : 42776
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 29/10/2010
الموقع : جمـــــب أمى
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الثلاثاء فبراير 22, 2011 10:57 am






صـــــــــــــــــــــــــــح كـــــــــــــــــــــــــــدا


ياشبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاب

 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونIBrahem mehremمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

توقيع: IBrahem mehrem
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
واحد من الناس
avatar

المميزالمميز
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 782
نقاط : 49840
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 09/08/2009
الموقع : romuo775@yahoo.com
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


http://www.as7abco.com/vb




مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الثلاثاء فبراير 22, 2011 1:18 pm



يسلام عليكو ياشباب ميت عزون والله

هو ده شبااااااااااااااااااااااااااب ميت عزون ال انا اعرفه بجد

والله اول موضوع اقراه واحس فيه براحه نفسيه


اما بقه الشياطين ال بتدخل وتعمل هيصه فدول ولا ليهم اى لزمه


وملحوظه حلوه اول مره اخد بالى منها يامحمود ....... ان وقت المشاكل ما شاء الله تلاقى الناس وقفين بالطابور على المنتدى واما يكون المنتدى ماشى فى حاله ولا واحد بيدخل والله فعلا دى حاجه غريبه


وياااااااااااااااااارب نمشى على الكلام ده واى حد مش عاجبه الكلام ال بيتقال هنقول يتفضل الباب واااااااااااااااااااااااااااسع ياخد كتيييييييييييير يعنى


والله المستعان


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونواحد من الناسمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
محمود الغريب
avatar

يسعي الي الاحترافيسعي الي الاحتراف
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 25
نقاط : 43870
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/07/2010
الموقع : الرياض - السعوديه
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الثلاثاء فبراير 22, 2011 5:05 pm



السلام عليكم
طبعا كلنا لازم نحافظ على المنتدى لاننا بنستفيد منه فى جميع المجالات دين و ثقافة و رياضة و غيرها من المجالات
و لابد من مشرفين للمنتدى و كذلك لابد من مدير للمنتدى و ده للحفاظ عليه
لان الرسول امرنا فى حديث عَنْ ‏أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ‏: ‏أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ‏صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ‏قَالَ ‏: ‏إِذَا خَرَجَ ثَلَاثَةٌ فِي سَفَرٍ فَلْيُؤَمِّرُوا أَحَدَهُمْ . رواه أبو داود (2708
بس برده المنتدى ده معمول للجميع علشان الناس كلها منقدرش نقول لحد يخرج منه الا اذا كان مش خايف على مصلحة المنتدى
و يارب نقدر نفيد و نستفيد من المنتدى و يكون كلنا متحابين فى الله و على طاعته


layaly1
 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونمحمود الغريبمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

معلومات الكاتب - منتدى شباب ميت عزون
الماضي المجهول
avatar

ولاد البلدولاد البلد
المعلومات العامة - منتدى شباب ميت عزون
ذكر
عدد المساهمات : 355
نقاط : 50974
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 25/04/2009
معلومات وبيانات شخصية - منتدى شباب ميت عزون
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو






مُساهمةموضوع: رد: الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.   الثلاثاء فبراير 22, 2011 9:16 pm



هقولك يامحمود علي حاجه وانا عارف انك حد طيب جدا وخلوق وصديق طول عمرك محترم

وعمر ما زعلت حد منك بس صدقني يامحمود الطيب مينفعشي في الزمن ده

يابني الجرح بييجي من اقرب قريب

ال مش عجبك الغيه من المنتدي

وقرارك هيكون صح

ورائع ياسعد موضوعك تمام

وبص يامحمود مفيش مدير غيرك انت وخالد

وانا مع واحد من الناس في كلامه


 منتدى شباب ميت عزون  /><!--
 بداية قالب الموضوع الاصلي - www.meetazoon.com --><br /><font color= الموضوع الأصلي : الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.  المصدر : منتدى ميت عزون www.meetazoon.com



أنشر الموضوع لأصحابك على الفيسبوك
Share/Bookmark
جروبنا ع الفيس :منتدى شباب ميت عزونالماضي المجهولمنتدى شباب ميت عزون

منتدى شباب ميت عزون

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

الخلاااااااااااصه ي شباااب وفتيااات ميت عزون .....س...م...س.

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
انتقل الى: